משפחת אשחר ורוזנבאום בישרו הבוקר: "וָאֹמַר לָךְ בְּדָמַיִךְ חֲיִי". בשבח והודיה לקב"ה שמחים לבשר על הולדת הבן, בן לצוף ולנערן הי"ד עם ישראל חי!!!".
הרב נערן אשחר נהרג בהתהפכות טנק בצפון בחודש הראשון למלחמה. הוא היה בן 32 במותו ואב ל-2. הוא שימש כר"מ בישיבת ההסדר "בקעה" בשדמות מחולה. ארבעה חודשים לפני מותו, הוא הוא תרם כליה ובעקבות הניתוח נאסר עליו להתגייס, אך לאחר מאבק הצליח לקבל אישור להתגייס.
הוא נפצע באורח אנוש, והיה מאושפז כשהוא מונשם ומורדם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בנהריה. לאחר מותו נתרמה כלייתו השנייה ועוד שני אברים לחולים אחרים.
https://www.youtube.com/watch?v=_VEfJHDf0qk




תגובות
מזל טוב תהנו מהתינוק תבורכו יהי זכרו של האב ברוך
נולד בן, נתרפאה המשפחה שתדעו רק שמחות יחד עם כל ישראל
יעקוב הילד החאדאש