הגומל לחייבים טובות: יהודה גליק משתחרר היום מבית החולים

הגומל לחייבים טובות: יהודה גליק משתחרר היום מבית החולים

נס גלוי: לפני שלושה שבועות וחצי הגיע יהודה גליק לבית החולים במצב אנוש, אחרי שמחבל ערבי ניסה להתנקש בחייו. היום בערב הוא ייצא מבית החולים על הרגליים

יהודה גליק משתחרר היום מבית החולים
  על הרגליים בדרך הביתה. גליק והרב לאו (באדיבות המשפחה)

על נסיך שבכל יום. בשעה טובה ישתחרר הערב (ב') בעזרת ה' יהודה גליק מבית החולים שערי צדק בו הוא מאושפז בשלושת השבועות האחרונים,  מאז ניסיון ההתנקשות בחייו, במרכז מורשת בגין.

גליק הגיע לבית החולים במצב אנוש, ובמאמצים רבים והודות לתפילות, הצליחו הרופאים לייצב את מצבו בשעות הראשונות. מאז הוא הולך ומחלים, הוא נגמל ממכשירי ההנשמה, ולפני שבוע יצא מהמחלקה לטיפול נמרץ להמשך אישפוז במחלקה. גליק היה אמור להשתחרר כבר אתמול, אך בשבת החליטו הרופאים לבצע בו עוד ניתוח קטן, שהצריך השגחה של 24 שעות, ולכן שחרורו נדחה להיום.

בשעה 17.00, ימסור יהודה הצהרה לעיתונאים במרכז הרפואי "שערי צדק" עם הרופאים שטיפלו בו מרגע הגעתו לבית החולים ולאחר מכן יעשה את דרכו לביתו בעתניאל.

בשבוע שעבר הגיעו לבקרו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו והרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן. עם בואו של הרב לאו, נעמד גליק על רגליו ואמר לרב כי קיבל פניות רבות מאישי ציבור להגיע, אך בשלב זה הוא מתקשה מאוד לפגוש אנשים לכן ביקש שהראשון שיגיע הוא דווקא הרב הראשי לישראל.  "אני לא בבית החולים כי היה לי אפדנציט, אני לא פה כי ירו עלי כי אני גינגי, אני פה כי מישהו חשב שהוא חירף מערכות ישראל", אמר גליק לרב לאו.

גליק סיפר לרב לאו על רגע ההתנקשות: "הוא ניגש אלי, עמד מולי, אני כמובן בתמימותי האמנתי לו. אמר לי 'אני נורא מצטער, אתה אויב של אלעקצה וירה' בום בום…  ואז ראיתי מישהו, שי (שי מלכה, מנכ"ל מנהיגות יהודית) והוא אמר לי יהודה אנחנו חייבים אותך בוא. אז רצנו…" בהמשך הוא מספר על רגעי הטיפול הראשונים בו.

צפו בביקור החולים של הרב לאו ליהודה גליק

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
החלמה מהירה
ברכות ליהודה גליק | 25-11-2014 0:05
ברוך רופא חולים.