מנכ''ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, פורש מתפקידו

מנכ''ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, פורש מתפקידו

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, הודיע היום לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי ברצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל המשרד, וזאת בתום 3 שנים לכהונתו

הראל לוקר עוזב גם הוא את לשכת נתניהו
  לוקר ונתניהו (לע"ם)

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, הודיע היום לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי ברצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל המשרד, וזאת בתום 3 שנים לכהונתו.

לוקר אשר הגיע לשירות הציבורי מהמגזר העסקי החל את עבודתו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בשנת 2011. במסגרת תפקידו ניהל את עבודת המטה של הממשלה בנושאים הכלכליים-חברתיים ופעל בנושאים אלה כאיש הביצוע של ראש הממשלה בנימין נתניהו מול שרי ומשרדי הממשלה, ראשי רשויות, משקיעים זרים והמגזר העסקי. לוקר פעל ליצירת מנועי צמיחה, פיתוח הפריפריה וקידום רפורמות כלל משקיות. כמנכ"ל משרד ראש הממשלה היווה כתובת לבוררות, גישור והסרת חסמים בעבודת הממשלה.

בין המהלכים אותם קידם מטעמו של ראש הממשלה ניתן למנות את: רפורמת היבוא המקביל במזון לא רגיש (רפורמת הקורנפלקס), צמצום השימוש במזומן,  רפורמה בכוח האדם בשרות המדינה, תכנית צמצום הרגולציה והבירוקרטיה בממשלה, מעבר צה"ל דרומה ופינוי מחנות צה"ל מאזורי הביקוש, תכניות לפיתוח כלכלי חברתי של הנגב ועוטף עזה, החלת שקיפות ובקרה בתקציב מערכת הביטחון, מיזם הסיבים האופטיים וישראל דיגיטאלית, קידום משק הגז הטבעי (יצוא, מתקני קליטה ועוד), רפורמה בתכנון ובניה, תכניות מחיר מטרה והסכמי גג בדיור, גני ילדים חינם לגילאי 3-4, קידום היחסים הכלכליים עם יפן, תכניות לפיתוח כלכלי במגזר המיעוטים ומתווה הפרטת תעש.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר:" אני מודה להראל על עבודתו המאומצת והמבורכת באחד התפקידים המורכבים בשירות הציבורי. במשך 3 שנים ותחת שתי ממשלות בראשותי, קידם הראל בצורה יוצאת דופן נושאים רבים וקריטיים למדינת ישראל ועשה זאת מתוך תחושת שליחות, במקצועיות, צניעות, והצלחה רבה."

מנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר אמר: "זו הייתה תקופה אינטנסיבית ומרתקת והייתה לי הזכות הגדולה לסייע לראש הממשלה בצמתים מרכזיים של ניהול המדינה. אני מודה לרה"מ על כך שבחר בי לאחד מתפקידי המפתח של השרות הציבורי במדינת ישראל ונתן לי את האמון והגיבוי על מנת לקדם נושאים חשובים לאורך השנים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו