יהודה גליק מתאושש: "בבקשה תהיו חזקים" - סרוגים

יהודה גליק מתאושש: "בבקשה תהיו חזקים"

עשרה ימים לאחר נסיון ההתנקשות כתב יהודה גליק המתאושש לחברו ארנון סגל - פקודת מבצע: "תמסור לכולם המון תודות.עכשיו המשימה שלי הכי קלה - לנשום"

author-image
יהודה גליק מתאושש: "בבקשה תהיו חזקים"
  גליק מבקש תהיו חזקים. (צילום: ארנון סגל)

עשרה ימים לאחר נסיון ההתנקשות ביהודה גליק, ומצבו השתפר והוא מתקשר עם הסביבה.

גליק עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק ומצבו מוגדר קשה, אך הוא כעת עירני לחלוטין ומתקשר באמצעות לוח מחיק עליו הוא כותב מסרים למבקרים. לחברו הקרוב, פעיל הר הבית  ארנון סגל, כתב גליק בכתב יד רועד "פקודת מבצע".

"תמסור לכולם המון תודות. עכשיו המשימה שלי הכי קלה – לנשום." והוסיף עוד הערה קטנה: "בבקשה תהיו חזקים".

בשיחה עם ארנון סגל הוא אומר כי עד לחזרה לפעילות מלאה יש עוד דרך ארוכה, אבל היום אחרי ימים של דאגה אפשר לחייך מאוזן לאוזן.

10649110_4934375094909_4203432672945151407_o

גליק נורה לפני כשבועיים על ידי מתנקש ערבי בצאתו מהרצאה בכנס בנושא הר הבית והמקדש במרכז מורשת בגין. הוא הובהל לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב קשה, שם בוצעו בו פעולות החייאה ראשוניות, והרופאים הצליחו לייצב את מצבו.

המחבל, מועתז חיג'אזי, חוסל על ידי הימ"מ שעות אחדות לאחר ההתנקשות היה פעיל ג'יהאד איסלאמי בן 32 משכונת אבו טור במזרח העיר. כעת מתברר כי המחבל חיג'אזי עבד במסעדה במרכז מורשת בגין, שמחוץ לה בוצע ניסיון הרצח. המחבל, דמות מוכרת לגורמי הבטחון, ישב בכלא למשך 10 שנים, עקב מעורבותו בפיגועים ובטרור באינתיפאדה האחרונה. הוא שוחרר לפני כשנתיים ונחשב לפעיל הג'יהאד האיסלאמי. בשב"כ בודקים האם הוא קשור לניסיון הרצח של החייל חן שוורץ בטרמפיאדה בגבעה הצרפתית, במהלך מבצע 'צוק איתן', ופצע אותו באורח קשה.

מאז גליק מתאושש, ובימים הקרובים הוא צפוי להיגמל ממכונות ההנשמה.

לחצו ואמרו חמישה פרקי תהלים לרפואת יהודה גליק

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו