פיגוע דקירה בתל אביב: חייל נפצע באורח אנוש - סרוגים

פיגוע דקירה בתל אביב: חייל נפצע באורח אנוש

צעיר כבן 20 נפצע קשה מדקירה על הגשר של רחוב דרך ההגנה בתל אביב בסמוך לתחנת הרכבת, פרמדיקים וחובשים של איחוד הצלה סניף 'תל אביב' מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני. הדוקר נתפס

author-image

גל הטרור הערבי יוצא מירושלים ומגיע לתל אביב.

בגשר הסמוך לתחנת הרכבת ההגנה בתל אביב, דקר מחבל ערבי מספר עוברי אורח ופצע חייל במצב אנוש. מפרטים ראשוניים עולה כי המחבל הוא תושב שכם, שהגיע הבוקר לתל אביב הוא נתפס על ידי שוטרים ונפצע קל. חובשים ביצעו בחייל החייאה, והוא פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר להמשך טיפול.

דוברות איחוד הצלה: צעיר כבן 20 נפצע קשה מדקירה על הגשר של רחוב דרך ההגנה בתל אביב בסמוך לתחנת הרכבת, פרמדיקים וחובשים של איחוד הצלה סניף 'תל אביב' מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני, ניידת טיפול נמרץ בדרכה למקום, כוחות משטרה גדולים בדרכם למקום לבדיקת נסיבות האירוע.

נחום ברנשטיין מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באיש כוחות הביטחון שנדקר והיה ללא הכרה, לאחר טיפול ראשוני שהענקתי לו בזירה יחד עם פרמדיקים נוספים שהצטרפו אלי הוא פונה לבית החולים תוך כדי נסיונות החייאה במצב אנוש, עוברי אורח מסרו לנו כי הדוקר היה משולהב ודקר אותו ככה"נ על רקע לאומני, הנסיבות ייבדקו ע"י המשטרה".

תמונות ראשונות מזירת הפיגוע

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בנט עוד לא הגיב ועוד לא התלהם
מעניין מאד | 10-11-2014 14:36