קלמנוביץ' לחולדאי: אל תנתק בין ת"א לירושלים - סרוגים

קלמנוביץ' לחולדאי: אל תנתק בין ת"א לירושלים

המשנה לראש עיריית ירושלים פנה במכתב לראש עיריית תל אביב וביקש ממנו לשקול את ההחלטה על ביטול הטיולים בבירה: "גם ככה יש הרואים את תל אביב כמדינה אוטונומית בישראל וחבל שתלמידיה לא יחוו את חוויית ירושלים"

קלמנוביץ' לחולדאי: אל תנתק בין ת"א לירושלים

דב קלמנוביץ' המשנה לראש העיר ירושלים (הבית היהודי) פנה היום לרון חולדאי, ראש העיר תל אביב בעקבות ההחלטה לבטל טיולים של תלמידי בית ספר בירושלים.

בעקבות אירועי האלימות האחרונים שאירעו בירושלים,  עיריית תל אביב החליטה לבטל טיול בר מצווה של תלמידי כיתות ח' שהיה אמור להיערך בירושלים, כך דווח אמש בערוץ 10. הטיול שבוטל היה אמור להיערך בשלושה סבבים בימים ראשון, שלישי ורביעי ולהיחתם בגבעת התחמושת בירושלים. ראוי לציין כי ההחלטה לבטל את הטיול התקבלה יממה לאחר פיגוע הדריסה בגבעת התחמושת שגבה את חייה של חיה ברון הי"ד, תינוקת בת שלושה חודשים.

בהודעה שפורסמה מטעם עיריית תל אביב הובהר כי לא כל הפעילויות שתוכננו להיערך בירושלים בוטלו. "אין כל הנחייה גורפת לביטול טיולים בירושלים, נהפוך הוא, בשבוע הבא יצא טיול שנתי של אחד מבתי הספר לירושלים", נאמר בהודעה.

במכתב מביע קלמנוביץ' צער על ביטול הטיולים של ילדי תל אביב בירושלים וסביבתה שהוא עצמו היה הפצוע הראשון באינתיאפדה הראשונה ושואל את ראש העיר תל אביב האם הוא ותושבי עירו לא היו נפגעים שתושבי הארץ היו מבטלים את הגעתם לתל אביב בזמן שחטפה טילים ובזמן שהיו הפרות סדר ביפו? גם ככה יש הרואים את תל אביב כמדינה אוטונומית בישראל וחבל שתלמידיה לא יחוו את חוויית ירושלים", כתב קלמנוביץ'.

לסיום מתבקש ראש העיר לבטל את ההחלטה ולאשר את הטיולים והסיורים כסדרם ולהיווכח שירושלים חיה כמו בתל אביב.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו