רק בת 3 חודשים: קברה של הטרי של חיה ברון הי"ד - סרוגים

רק בת 3 חודשים: קברה של הטרי של חיה ברון הי"ד

במשך שנים רבות חיכו הוריה של חיה ברון הי"ד לילד. בדרך חזרה מתפילה בכותל המערבי רצח מחבל ערבי וריסק את חייהם. נשיא המדינה ברקת והרב שטרן השתתפו בלוויה

author-image
רק בת 3 חודשים: קברה של הטרי של חיה ברון הי"ד
  קברה של חיה ברון הי"ד (פלאש90)

הנרצחת בפיגוע הדריסה אתמול בירושלים היא חיה זיסל ברון, תינוקת בת 3 חודשים שנולדה אחרי שנים של ציפיה מצד ההורים שלא נפקדו בילדים.

אמש בסמוך לשעה 18:00 מחבל ערבי עבד אל-רחמן שלודי תושב סילוואן דהר עם מכוניתו לרציף הרכבת הקלה בירושלים ודרס את העומדים, כשהוא פוצע שמונה בני אדם ופוגע בברון באופן אנוש. הרופאים בבית החולים הדסה הר הצופים  ניסו לעשות ככל שביכלתם אולם נאלצו לקבוע את מותה.

המחבל, תושב סילואן נורה על ידי שוטרים ונפצע באורח קשה, מאוחר יותר בלילה, ברוך ה' הוא מת מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בפיגוע ספונטני בו ערבי מחליט לרצוח יהודים בלא סיוע של ארגון טרור רשמי מאחורי החלטתו. המחבל כבר ישב בעבר 14 חודשים בכלא בישראל בגין הפרות סדר. כזכור אתמול שעות ספורות לפני הפיגוע הגיעו חברי הכנסת של מרצ לשכונה והצדיקו את האלימות הערבית בכך שהיהודים עושים פרובוקציות בקניית בתים בעיר הבירה של העם היהודי.

בני משפחתה של הנרצחת מספרים, כי ההורים והתינוקת היו בדרכם חזרה מתפילה בכותל המערבי, שם הייתה בפעם הראשונה מאז לידתה.

בשעת לילה מאוחרת נערכה הלוויתה בהשתתפות נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן ומאות מלווים.

תמונות מלויית חיה ברון הי"ד

(פלאש90, יוסי גוטהולד חדשות 24)

unnamed (5) . .

unnamed

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים
| 23-10-2014 12:03
המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד. הרב שך זצוק”ל כתב במכתבים ומאמרים שאלה שהולכים נגד גדולי ישראל (כהיום) מוציאים את עצמם מכלל ישראל, {עפרא לפומייהו} הם כבר לא נחשבים ליהודים לדברי הרב שך זצ”ל אחרי שהלכו נגד גדולי ישראל…. לצערינו הרב, יום רודף יום, צרה רודפת צרה, שומו שמים, תורה תורה חגרי שק! הפיגוע הקשה ברכבת הקלה בירושלים היום, וודאי תוצאה משום שהרודפים פגעו במוצאי שמחת תורה, ב”כבוד התורה” של הגאון הצדיק ר’ אשר דויטש שליט”א הוא מראש ישיבת פוניבז שליט”א כשהיה בדרכו מן הבית להכנסת ספר תורה, מדה נגד מדה!!!!!!!! תורה תורה חגרי שק! עת לחשות להחילול ד’ הנורא שיצא מזה לציבור בני תורה. כמו שאמר הגראי”ל ערב הבחירות, שיש אנשים (בחורים) שרוצים לטמא את הציבור… עכשיו רואים בחוש. אני מוחה בשם כל ישראל “מחאה גדולה על ביזוי כבוד התורה” וכואב לי על הפגיעה בראש ישיבה שליט”א, והעיקר לחשוש שלא יאמרו ח”ו מדשתקי רבנן ש”מ דניחא ליה וכו’. אנשי הכת –בני ברק– המנובלים, שחרתה על דגלה מלחמה מכוערת ומלוכלכת נגד גדולי התורה האמיתיים, תורה תורה חגרי שק וכו’. אנשי הכת-הרודפים השקרנים מפיצים דברי נבלה חירוף וגידוף נגד הקדושים מארץ ישראל, ובפרט נגד שר התורה רבן של כל ישראל מרן הגאון וצדיק הדור ר’ שמואל שליט”א. הרודפים שבאלפיהם הפיצו כתבי פלסתר, חוברות וספרים מסמרי שער עם גיבויי שקרים בסגנון מוסלמי, נגד נושאי וגאוני התורה שבדור, הסיתו אלפים בתוככי בתי המדרשות אברכים ונערים, וזרקו אותם מכוללים ובתי מדרשות וכו’ הם שניסו מזה שנים למחוק את כל מי שלא כופף ראש וכרע ברך ל”השקפתם והנהגתם הטמאה” כשאמרו ז”ל ש”האמת תהיה נעדרת”, הם שיערו עד כדי כך??? שומו שמים. לצערינו יום רודף יום, צרה רודפת צרה כנחל שמתגבר, כבר לא ניתן למנות ב- 10 אצבעות את אויבנו, מה קורה כאן? מה מתרחש? האם שאלנו לרגע את עצמינו כל אחד ואחד לעצמו בלבד במה טעינו ? מה צריך כל א’ לתקן ע”פ תורתינו הקדושה? ולזכור שרב שך זצ”ל כתב במכתבים ומאמרים שאלה שהולכים נגד גדולי ישראל (כהיום) מוציאים את עצמם מכלל ישראל, {עפרא לפומייהו} הם כבר לא נחשבים ליהודים לדברי הרב שך זצ”ל אחרי שהלכו נגד גדולי ישראל.
2
חיה ברון הי"ד
נגה קופלביץ | 26-10-2014 19:00
התינוקת שנהרגה בפיגוע נקראת חיה ברון - וזה גם שמה של סבתי היקרה ע"ה זצ"ל שאליה הייתי קשורה מאוד! אז אני תוהה מה זה אומר. והאם יש משהו שמתבקש שאעשה.
נ ר צ ח ה - לא נ ה ר ג ה - זאת לא הייתה
אוראור | 10-10-2017 17:49
תאונת דרכים הרי - זה היה פיגוע דריסה.
3
רק אותי מרתיחה העובדה שהשמאלנאצים
אוראור | 09-02-2017 21:42
הקיצונים לא השמיעו ציוץ ושום קול מחאה נגד פיגוע הדריסה הזה? נבלות - הם עוד הצדיקו את המחבל הדורס וטענו שהוא היה הקורבן - בעיקר המפורסמים ביניהם - ועוד הלכו לסוכת האבלים של משפחת המחבל הדורס - יימח שמם ושם זכרם , אמן - פשוט נבלות שהשטן לא ברא - יותר גרועים ממחבלים.
4
מאחלת למשפחות המחבלים והרוצחים כמה שיותר
אוראור | 22-05-2017 21:18
"שהידים" וכמה שיותר סוכות אבלים וביקורי תנחומים - הנבלות האלו יכולים לעשות תחרות עם הנאצים מי יותר סדיסט.