ישראל במלחמה היום ה-226. הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם.
סמ״ר נחמן מאיר חיים וקנין, בן 20, מאילת, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

סמ״ר נועם בטאן (Bittan), בן 20, ממושב יד רמב״ם, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

בכך עלה מספר חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-630. יהי זכרם ברוך.
דובר צה"ל עדכן כי באירוע בו נפלו סמ״ר נחמן מאיר חיים וקנין ז״ל וסמ״ר נועם בטאן ז״ל, נפצעו באורח קשה קצין לוחם ושני לוחמים נוספים מסיירת גבעתי.
בנוסף, לוחם מילואים מגדוד הגישור 5832, הנדסה פיקוד צפון, נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.







תגובות
מסכן מושחתיהו... בטח שוב נשבר לו הלב ... כנראה גם לסמוטריץ ובן חזיר , אבל אל תשכחו לרגע שהבן של ראש הנחש נופש במיאמי ... והבנים של שני הגיבורים הגדולים, סמוטריץ ובן חזיר, שניהם משתמטים למופת , בדיוק כמו הוריהם ... איזה ממשלה עלובה , מגעילה ומטורפת ...
אל תדאג.המשתמטים-פרזיטים-גנבים ישנים מצוין . הדאגות היחידות - שיקבלו שכר דירה מכל הדירות שלהם.
בוחרים אנשים לפי מדיניות ולא לפני גיוס בניהם .... נתניהו היה קצין במטכ"ל תזכיר לי איפה שרת לפיד ? נראה שהשנאה לנתניה שמבחינתי צריך לפרוש בסוף המלחמה גדולה משנאת סנוואר
דייייייייי, אי אפשר כל יום לשמוע על עוד פרחים בני 20 שנקטפו מהוריהם ! אולי צריך לשלוח למשימות המסוכנות האלו מילואימניקים יותר מנוסים, יותר שקולים. אולי כדאי לעשות חושבים, אולי. היות הלחימה ברפיח לא מספיק זהיר. משתתפת בצער המשפחות העמוק.
לא תמיד מדובר בניסיון
עד מתי אלוהים עד מתי??
כל עוד המדינה נחטפה על ידי ראש הנחש וחבורת המשתמטים ... צריך לצאת לרחובות ולהעיף אותם