הסלמה מדאיגה בבנימין: אחרי שורת התפרעויות אלימות שקיימו ערביי הכפר אום צפא בשבועות האחרונים, הטמינו היום מחבלים 2 מטעני חבלה בתוך חסם אבנים שהוצב בסמוך לישוב עטרת, ודלי צבע נזרק על הכוחות שפעלו בכפר.
כוחות צה"ל שהוקפצו בעקבות ההתפרעות הבחינו במטענים מבעוד מועד, והקפיצו למקום חבלן שנמצא כעת בדרכו למקום. טרם התברר האם מדובר במטעני נפץ או דמה. מדובר באירוע שמצטרף לסדרת אירועים נוספים שהתרחשו בשבועות האחרונים ב"גבעת הסלעים" השוכנת בתוך תחום השיפוט של הישוב עטרת, ומצביעים על עלייה דרסטית בתעוזת מחבלי הכפר.
רוטמן: "אסור שהמשימה הזו תבוצע על ידי אזרחים"
כך למשל לפני כחודש הטמינו מחבלים רימון עשן בתוך חסם אבנים דומה שהוצב במקום ויועד להתפוצץ על הכוחות. שבוע בלבד לאחר מכן הוטמנו באותו המקום 2 רימוני גז נוספים בתוך חסם, וזיקוקים נורו על הכוחות בכינון ישיר.
נזכיר כי לכפר אום צפא היסטוריה ארוכה של פעולות טרור כנגד ההתיישבות באזור, ואך לפני כשנה ביצע הכפר שורת התפרעויות אלימות שכללו מאות ערבים במסגרתם רגמו הכוחות רכבים יהודים שנסעו בציר ותקפו במספר פעמים רועי בקר יהודים מהחווה הסמוכה שרק הודות להגעה מהירה של תושבים למקום ניצלו מלינץ' קשה.





תגובות
מה יהיה הסוף? מתי נתעורר? כיהיה מאוחר מדי?
כל אחד והבכיינות שלו . במקום לקטר , להלחם ולשמור על מורל תקין .
כפר עויין , לסגור אותו . בדומה לכפרים עוינים בעזה , יש לטפל בהתאם .
להיכנס ולגמור על כל הטרוריסטים שבתוך המדינה, אלה להגליה ואלה לכלא!!!!