ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, קורא לשרים בני גנץ וגדי אייזנקוט, לפרוש מהממשלה ומכנה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "ארור".
בראיון לערוץ כנסת אמר אולמרט: "תקשיבו לי. אני איש זקן יותר מכם ולא הייתי רק שר אלא הייתי ראש ממשלה. תסיקו את המסקנות, תעזבו את האיש הארור הזה שעומד היום בראש ממשלת ישראל".
תגובות
זקן ממרא