ערב יום הזיכרון: הזמר והיוצר הישראלי המוערך עידן רייכל יוצא בהצהרה חריגה: "אני מקווה שחברי הכנסת שיוצבו בבתי העלמין מדן ועד אילת, לא יפריעו בנאומיהם המשמימים, ובנוכחותם הלא רצויה".
רייכל בן ה- 46, מהמוזיקאים הגדולים והמפורסמים בישראל, משתף את עוקביו ברשת החברתית על האופן בו הוא מציין את יום הזיכרון בכל שנה וכותב: "בכל שנה אני עומד בבית העלמין בכפר סבא עם אמא שלי מול שני חברי כיתתה שנפלו, והיא בעיקר שותקת".
רייכל שלא מרבה להתבטא פוליטית מצרף קריאה חריגה ופונה לחברי הכנסת: "אני מקווה שחברי הכנסת שיוצבו בבתי העלמין מדן ועד אילת, לא יפריעו בנאומיהם המשמימים, ובנוכחותם הלא רצויה, לשתיקת הפוקדים את בתי העלמין".





תגובות
אתה כל כך צודק, לאחר ש גרמו להגיע ל מצב הנוכחי
צודק, מי שמכוון להצביע בעד חוק ההשתמטות, שלא יתקרב.
באמת מה קוורה פה עידן התגלגלנו על הראש איפה הכבוד שלנו יש ממשלה מכבדים עד הבחירות מה איתכם
מכבדים ??? חוק יסוד ההשתמטות? חוק המתנות ? שוחד של מיליארדים לחרדיות - מה יש לכבד ?!