חדשות

אחרי ימי פיגועים: תושבי מעלה לבונה יוצאים להפגין

תושבי היישוב מעלה לבונה יצאו בעשרות להפגין כנגד ההתנהלות הביטחונית באזור, וחסמו את צומת הכניסה לכפר סינג'יל הסמוך

אחרי ימי פיגועים: תושבי מעלה לבונה יוצאים להפגין
צילום: ללא קרדיט

לאחר שלושה ימים עמוסים בפיגועים, עשרות תושבים מהיישוב מעלה לבונה יצאו להפגין בצומת סינג'יל הסמוכה.

WhatsApp Video 2024-05-09 at 20.25.54
WhatsApp Video 2024-05-09 at 20.25.54| צילום: הפגנה בצומת, ללא קרדיט.

תושבים ממעלה לבונה באזור בנימין יצאו הערב להפגין בצומת כפר סינג'יל הסמוך, לאחר שהיישוב והאזור נתון בשלושת הימים האחרונים לניסיונות פיגוע רבים של זריקת בקבוקי תבערה תעבר רכבי יהודים.

המפגינים תקפו את התנהלות הצבא: "מדיניות ההכלה הפושעת שמתנהלת כאן הביאה עלינו את הטבח בעוטף עזה, לא נשב בחיבוק ידיים"

לירן וינשטיין

התושבים המשיכו והודיעו: "אנו דורשים ביטחון מלא לנו ולילדינו. אנחנו דורשים לנוע בחופשיות בכבישים. אנחנו דורשים להרגיש בטוחים בכל רחבי ארצנו, ובעיקר אנו דורשים את הפסקת מדינות ההכלה שמתנהלת כאן עדיין בשטח והביאה עלינו את הטבח בעוטף. לא נשב בחיבוק ידיים ונחכה לאסון הבא"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות