הניו יורק טיימס מדווח (שלישי) כי בארה"ב זועמים על התנהלות חמאס במשא ומתן. על פי הדיווח, בסוף השבוע האחרון גורמים אמריקאים העבירו מסר לארגון הטרור באמצעות מתווכים וציינו כי התשובה שלהם להצעה אינה מתקבלת על הדעת.
לאור זאת בחמאס החליטו על גיבוש תשובה אחרת ולבסוף הודיעו אתמול כי הם מקבלים את הרצון להגיע להפסקת אש בין הצדדים. בתגובה בממשל ביידן זעמו על ההתנהלות, לדבריהם הארגון מערים קשיים במקום להגיע להבנות שכבר הוסכמו על ידי ישראל.
עוד באותו נושא
חטופים "חיים או מתים": זו ההצעה שחמאס הסכים להחדשות סרוגים






תגובות
חתיכת צבועים חלאות
מצד אחד הם במסר לחמאס ומצד שני הם גם במסר ברור וחד משמעי לישראל וממש לא לטובת העם והארץ שלנו. איך בדיוק זה הולך ביחד? לכו תבינו אותם רק! צבועים הפכפכים!
טוב שיש אנשים שדואגים לבעלי חיים, אפילו בימים טרופים אלו...