חדשות

לפיד: הייתי דוחה את הכניסה לרפיח

במהלך ראיון שקיים יאיר לפיד הבוקר הוא אמר כי: "הייתי דוחה ב-48 שעות את הכניסה לרפיח. אל תיקח את הסיכון שפגז תועה שיפגע בבניין הלא נכון יטרפד את הסיכוי לעסקה"

לפיד: הייתי דוחה את הכניסה לרפיח
צילום: (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התראיין הבוקר (שלישי) בגל"צ ואמר כי אם זה היה תלוי בו הוא היה: "דוחה ב-48 שעות את הכניסה לרפיח. אם חיכית חודשיים אל תיקח את הסיכון שפגז תועה שיפגע בבניין הלא נכון יטרפד את הסיכוי לעסקה".

עוד אמר לפיד: "אתמול אחרי הודעת חמאס היו 3 תדרוכים שונים, כל אחד אמר משהו אחר – וזה בקבינט של 5 אנשים. הממשלה צריכה להבין שהחטופים באחריותה. אני לא יודע אם אני מאמין שהממשלה הופכת כל אבן בשביל עסקה, אבל אני רוצה להאמין".

נזכיר, כי הבוקר צה"ל מאשר כי כוחות חטיבה 401 השיגו שליטה מבצעית הבוקר על מעבר רפיח בצדו העזתי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

83
83
שלמה
07.05.24

מי המטומטם שמצביע לנבוב הזה?

82
פלוחי
07.05.24

מזל גדול שאתה לא מקבל כאן החלטות ולא מנהל את המלחמה

81
עמישראלחי
07.05.24

וטוב שזה לא תלוי בך