חדשות בעולם

מצרים קוראת לישראל: "להימנע מהסלמה נוספת"

משרד החוץ של מצרים הזהיר את ישראל מפני הסכנות של כניסה קרקעית לרפיח, וקראו "לשמור על רמות גבוהות ביותר של איפוק. ש להימנע מהסלמה נוספת - שתגיע בנקודה רגישה ביותר במשא ומתן להפסקת אש"

מצרים קוראת לישראל: "להימנע מהסלמה נוספת"
צילום: נשיא מצרים א-סיסי, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

מתיחות בינלאומית: בעקבות תחילת פינוי האוכלוסייה מרפיח, משרד החוץ של מצרים שלח היום (שני) הודעה לישראל בה הזהירו מפני הסכנות של כניסה קרקעית לעיר. לדבריהם, המבצע ברפיח "נושא בתוכו סכנות הומניטריות עמוקות".

"על ישראל לשמור על רמות גבוהות ביותר של איפוק" נאמר בהודעה המצרית. "יש להימנע מהסלמה נוספת – שתגיע בנקודה רגישה ביותר במשא ומתן להפסקת אש בעזה".

במקביל, דובר משרד החוץ המצרי אמר כי "אנחנו ממשיכים במגעים שלנו עם כל הצדדים, כדי שהמצב לא יידרדר וייצא משליטה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אאא
07.05.24

אני רוצה לשמוע שמצרים אומרים לחמאס להימנע מהסלמה נוספת