מתיחות בינלאומית: בעקבות תחילת פינוי האוכלוסייה מרפיח, משרד החוץ של מצרים שלח היום (שני) הודעה לישראל בה הזהירו מפני הסכנות של כניסה קרקעית לעיר. לדבריהם, המבצע ברפיח "נושא בתוכו סכנות הומניטריות עמוקות".
"על ישראל לשמור על רמות גבוהות ביותר של איפוק" נאמר בהודעה המצרית. "יש להימנע מהסלמה נוספת – שתגיע בנקודה רגישה ביותר במשא ומתן להפסקת אש בעזה".
עוד באותו נושא
בעקבות הפינוי מרפיח: מצרים העלתה כוננות בסיניאוריאל בארי

במקביל, דובר משרד החוץ המצרי אמר כי "אנחנו ממשיכים במגעים שלנו עם כל הצדדים, כדי שהמצב לא יידרדר וייצא משליטה".




תגובות
אני רוצה לשמוע שמצרים אומרים לחמאס להימנע מהסלמה נוספת