גורמים ישראלים יודעי דבר מדווחים כי ההחלטה להתחיל בפינוי רפיח התקבלה אתמול בקבינט המלחמה, כל השרים הצביעו בעד תחילת הפינוי.
על פי הדיווח, המהלך בו פתחה ישראל להתחיל בפינוי האוכלוסיה העזתית הלא מעורבת מרפיח, כהכנה לפלישה מתוכננת של כוחות צה"ל לעיר בעתיד התקבלה אמש במהלך ישיבת קבינט המלחמה.
לאחר קריסת המגעים לעסקה לשחרור חטופים בתמורה להפוגה בלחימה, הוחלט בישראל כי אין מנוס מלהתחיל בהכנות לפלישה המתוכננת וקבינט המלחמה הורה לפתוח בפינוי האוכלוסיה כהכנה למתקפה של צה"ל על העיר בעתיד הקרוב.
עוד באותו נושא
בכיר מצרי: התקיפה של חמאס הכשילה את העסקהחדשות סרוגים

ההחלטה התקבלה בתמיכת כלל שרי קבינט המלחמה וגורמי ביטחון, ועברה בהצבעה פה אחד של היושבים בחדר





תגובות
כן למה בגלל שזעמברו וירוס בנו שוב צריך לחכות שיהרגו בנו שוב כדי להגיב אימפוטנטים דוחים
החלטה מטומטמת של ממשלה מטומטמת בראשות זקן כושל שחי על בטריה של קוצב.
לא הבנתי,יודעים שהשבויים שם למה מחכים? למה מפנים?
הקבינט שכח לבקש אישור מהמודיע של סינאוור גיא פלג. האפס.
קבינט הביצה שלי רק אכשיו פחדנים עלובים.