חצי שנה למלחמה, סקר מנדטים של דודי חסיד ממכון קנטאר עבור כאן 11, מעלה כי הליכוד מתאושש אך בני גנץ עדיין מוביל בביטחה את הגוש שיכול להרכיב ממשלה.
לפי סקר כאן 11, לו היו נערכות הבחירות היום, המחנה הממלכתי בראשות גנץ הייתה המפלגה הגדולה ביותר עם 29 מנדטים, לעומת הליכוד עם 21 מנדטים.
עוד באותו נושא
32 מנדטים | סקר: המפלגה החדשה שתנצח בבחירותחדשות סרוגים

הרחק מאחור – יש עתיד של לפיד עם 15 וישראל ביתנו של ליברמן עם 11.
בגוש הימין: ש"ס עם 10 מנדטים, עוצמה יהודית עם 9, יהדות התורה עם 7 והציונות הדתית של סמוטריץ' עם 5 סוגרים גוש של 52 מנדטים.
מרצ עוברת בסקר עם 4 מנדטים, חדש-תעל של עודה וטיבי עם 5 ורע"מ על מנסור עבאס עם 4.
בסך הכל גוש השמאל-מרכז עם מנסור עבאס מגיע ל-63 מנדטים.
בל"ד (1.9%), מפלגת העבודה (2.5%) ותקווה חדשה של גדעון סער (2.5%) לא עוברות את אחוז החסימה.
אנשים דפוקים בוחרים בגנץ.לא מתאים בשום אופן להיות ראש ממשלה.תארו לכם את המצב שאנחנו נימצאים לחצים אדירים הוא לא היה עומד בזה.