ראש האופוזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד התייחס להודעת האיומים של השר איתמר בן גביר וכתב בחשבון ה-X שלו: "מדינת ישראל הפכה לבת ערובה של מטורפים חסרי אחריות."
לדברי לפיד: "אי אפשר להמשיך ככה. עומד שר עם עבר פלילי בלשכת ראש הממשלה ומאיים על רה"מ מההשלכות אם לא יעשה מה שמורים לו. בן גביר אומר לכל העולם ולכל האיזור שנתניהו חלש ועובד אצלו. לא יאומן שהוא לא מפוטר בו במקום."
מוקדם יותר, בתום פגישה בין השר בן גביר וראש הממשלה נתניהו, אמר בן גביר: "סיימתי עם ראש הממשלה פגישה לבקשתי. הזהרתי את ראש הממשלה אם חלילה ישראל לא תיכנס לרפיח, אם חלילה נסיים את המלחמה, אם חלילה תהיה עסקה מופקרת."

"ראש הממשלה שמע את הדברים, הבטיח שישראל נכנסת לרפיח, הבטיח שלא מסיימים את המלחמה והבטיח שלא תהיה עסקה מופקרת. אני מברך על הדברים הללו. אני חושב שראש הממשלה מבין היטב מה תהיה המשמעות אם הדברים האלה לא יתקיימו״.





תגובות
לפיד לא יאמן כמה אתה דפוק בראש כמה אפשר לסבול את השטויות של החלול הזה
לא צריך לאיים.ביבי כבר זוחל על ארבע לרגליו. האילוף הצליח.
בן גביר מאיים על ביבי, שילמד לנהוג קודם.
עובדות פשוטות - לכל שר יש נהג. תאונות דרכים קורה מידי יום ביומו, יכול לקרות לכל אחד.
זו לא היתה תאונה, אלא שיטה לעבור באדום. לעבור באדום בטעות, יכול לקרות, אבל כאן מדובר בבחירה מודעת ומתוכננת.
אידיוט שונא לעו''ד, ח''כ איתמר בן גביר יש נהג, ולך יש סוסיתא
אני תוהה מה יותר מסוכן ראש ממשלה סתום.או אדם שבצעירותו עבר עבירות...ושילם את חובה לחברה. בעיני שר סתום מסוכן בכל אופציה...