חדשות בריאות

משרד הבריאות הורה על הרתחת מים ביישובים בצפון

משרד הבריאות הודיע על חובת הרתחת מים במספר יישובים ואתרים בצפון, זאת בעקבות עכירות גבוהה בנחל דן שמהווה מקור מים עבורם. כל הפרטים

משרד הבריאות הורה על הרתחת מים ביישובים בצפון
צילום: קרדיט: שאטרסטוק

משרד הבריאות הודיע היום (שלישי) על חובת הרתחת מים במספר יישובים בצפון, זאת בעקבות עכירות גבוהה בנחל דן שמהווה מקור מים עבור מספר ישובים ואתרים. ההנחיה תקפה עד להודעה חדשה.

רשימת היישובים שבהם חלה חובת הרתחת המים הם: הגושרים, דפנה, שאר ישוב, שדה נחמיה, עמיר, כפר בלום, כפר סאלד, נאות מרדכי, להבות הבשן, גונן (תושבים שמקבלים מים מדן המזרחי). הנחיה זו תקפה גם באתרים פארק שניר, חורשת טל ודג על הדן.

לפי הודעת המשרד, התושבים נדרשים להרתיח את המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים. עם זאת, ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה.

עוד נאמר כי משרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות