לאחר שנפצע בתאונת דרכים ביום שישי האחרון, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר התשחרר לפני זמן קצר (ראשון) לביתו מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.
לאחר השחרור אמר בן גביר: ״אני מסיים יומיים של אשפוז בביה"ח הדסה, רוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על הנס הגדול שהיה לנו, תודה לפרופסור אבי ריבקינד ולכל צוות טיפול נמרץ כירורגית על הטיפול המסור, וכן לביה"ח אסף הרופא".

בן גביר| צילום: בן גביר אחרי השחרור (צילום: שימוש חופשי)
השר ביקש להודות לאלו שהתפללו לרפואתו: "תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי, ולמאות אלפים שציפו וקיוו. הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל. תודה לכולם״.
עוד באותו נושא
השר בן גביר נפצע באורח בינוני בתאונת דרכיםחדשות סרוגים

תגובות
הצורך של עם ישראל שתוריד תכיפה