קשיים במו"מ: ראש ממשלת קטאר מוחמד אל-תאני אמר הערב (רביעי) כי ארצו "שוקלת מחדש" את תפקידה כמתווכת בין ישראל לחמאס, כשלטענתו "יש פוליטיקאים מסויימים שמנצלים אותנו לטובת אינטרסים צרים ופרטיים שלהם".
לטענת אל-תאני, "היו לנו מגעים נרחבים עם איראן ועם ארה"ב כדי להכיל כל הסלמה. אנחנו שומעים מכל הגורמים באזור שהם לא רוצים מלחמה, והדרך הטובה ביותר לצמצם את ההסלמה היא לעצור את המלחמה בעזה".
עוד באותו נושא
קטאר נגד נתניהו: "מוכן לסכן את גורל האזור"אוריאל בארי

עוד ציין כי "המו"מ במצב רגיש כעת. אנחנו נקבל את ההחלטה המתאימה לגבי התיווך בזמן המתאים".
תגובות
לכו לעזאזל, שיתחילו כל מיני פיצוצים במדינה שלכם, אני בטוח שתמצאו מהר מאוד דרך ללחוץ על חמאס להחזיר את החטופים.