לאחר שפורסם תיעוד בו נראים מאות עזתים משתכשכים בחוף הים במרכז רצועת עזה, השר לביטחון פנים איתמר בן גביר תקף את קבינט המלחמה וטען כי אויבנו מרימים ראש כי הם מריחים חולשה.
"בעזה – תמונות של אלפים רוחצים בחוף. בצפון – חיזבאללה ראה שקבינט הקונספציה לא מגיב למתקפה של מאות טילים מאיראן לשטח ישראל, אז הוא הרים ראש והעלה צעד בתוקפנות נגדנו שעלתה לנו היום בלוחמים פצועים".
אלקין נגד הממשלה: "אין פלא שחמאס לא מרגיש לחץ"
עוד כתב בן גביר: "הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה, להפסיק את מדיניות ההכלה והפרופורציונליות ולהראות לאויבינו כי בעל הבית השתגע. כל עוד המדיניות הנוכחית של קבינט הקונספציה נמשכת, למרבה הצער – הניצחון המוחלט הולך ומתרחק".
תגובות
אין בעיה בין גאביר. קח רובה טוס לעזה ותראה להם מי בעל הבית וכמה הוא השתגע