חדשות

רימון הושלך לדירת מגורים באור עקיבא. חשודים נעצרו

משטרת ישראל עצרה שני חשודים בשנות ה-20 לחייהם בחשד שהשליכו רימון לעבר חצר בית באור עקיבא. כתוצאה מפיצוץ לא נרשמו נפגעים בגוף, אך נגרם נזק לרכוש

רימון הושלך לדירת מגורים באור עקיבא. חשודים נעצרו
צילום: הרימון שהושלך בחצר הבית (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה פתחה הלילה (שלישי) בחקירה עם קבלת דיווח אודות השלכת רימון שהתפוצץ לעבר חצר דירת מגורים באור עקיבא.

כתוצאה מהפיצוץ נגרם נזק קל לרכוש ללא נפגעים. שוטרי תחנת חדרה שביצעו מספר פעולות חקירה איתרו שני חשודים במעשה תושבי אור עקיבא בשנות ה-20 לחייהם ועצרו אותם לחקירה בתחנה בסיומה נכלאו.

בעקבות התפתחות החקירה, המשטרה צפויה לבקש בהמשך היום מבית המשפט להאריך את מעצרם.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות