כוננות מוגברת

דרמטי: בצה"ל ביטלו שחרורים של יחידות לוחמות

בצה"ל ממשיכים להיערך לקראת תקיפה אפשרית בעקבות החיסול של בכירי כוח קודס בשגרירות האיראנית בדמשק. במערך ההגנה האווירית הוחלט על החזרתם של לוחמי המילואים

דרמטי: בצה"ל ביטלו שחרורים של יחידות לוחמות
צילום: כוחות צה"ל בגבול לבנון (צילום:Michael Giladi/ Flash90)

דובר צה״ל הודיע הבוקר (חמישי), כי בהתאם להערכת המצב בצה״ל הוחלט על השהיית יציאות זמנית של היחידות הלוחמות. בהודעה נמסר כי "צה״ל נמצא במלחמה וסוגיית פריסת הכוחות נבחנת כל העת בהתאם לצורך".

השהיית היציאות, מתווספת לשיבושי ה-GPS שהפעיל צה"ל, ומורגשים הבוקר ברחבי ישראל, זאת לקראת הכנה לתקיפה אפשרית בעקבות החיסול הדרמטי של בכירי כוח קודס בשגרירות האיראנית בדמשק.

אתמול בשעות הערב, הודיע דובר צה"ל כי במסגרת הערכת מצב שנעשתה בצה״ל הוחלט על עיבוי וגיוס אנשי מילואים למערך ההגנה האווירית.

(צילומים תמונות מתחלפות: אייל מרגולין\פלאש 90, דובר צה"ל)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
רונן
04.04.24

מי שמשרת ישרת עוד, מי שעשה 3 שנים סדיר יעשה עוד, מי שחרדי ימשיך להשתמט. חיזבאללה רואה וצוחק עלינו