חדשות

צה"ל תקף את החולייה ששגרה רקטות לנהריה

דובר צה"ל מסר: "כלי טיס תקף לפני זמן קצר את חולית המחבלים שביצעו את השיגורים למרחב הגליל המערבי במרחב ואדי חמול". צפו בירי

צה"ל תקף את החולייה ששגרה רקטות לנהריה
צילום: (צילום: אייל מרגולין/פלאש90)

ישראל במלחמה היום ה-178. צה"ל תקף את חוליית המחבלים שביצעו את השיגורים לעבר מרחב הגליל המערבי הערב.

דובר צה"ל מסר: "כלי טיס תקף לפני זמן קצר את חולית המחבלים שביצעו את השיגורים למרחב הגליל המערבי במרחב ואדי חמול".

תקיפת חולייה 2.4
תקיפת חולייה 2.4| צילום: תקיפת החולייה שירתה לגליל המערבי (דובר צה"ל)

מוקדם יותר היום פרסמנו בסרוגים כי התרעת צבע אדום נשמעה בעיר נהריה ובסביבתה: בגשר הזיו בסער, חניתה, יערה, שלומי, בצת, מצובה ולימן. בסה"כ שוגרו כ-14 רקטות במטח שחצו את גבול ישראל: 7 מהם נפלו בשטח פתוח; 5 בשטח בנוי (2 בשלומי ו-3 בגשר הזיו) ושתי רקטות נוספות יורטו בהצלחה.

ממד"א נמסר כי לא ידעו להם על נפגעים ולא היו דיווחים על נזק.

זאת הפעם הראשונה מאז ה-6.11 שנשמעת אזעקה בעיר נהריה.

עוד קודם לכן, במהלך היום כוחות צה"ל ביצעו ירי ארטילרי להסרת איום במספר מרחבים בניהם מרחב מיסת ורמיש.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות