דובר צה"ל אישר כי קצין צה"ל נפצע באורח קל הבוקר (ראשון) בפיגוע הדקירה שהתרחש בתחנה המרכזית בבאר שבע. הקצין פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחתו עודכנה.
עוד נאמר כי לוחם צה"ל נוסף שהיה במקום ניטרל את המחבל.
עוד באותו נושא
שולף סכין, דוקר ומחוסל: תיעוד הפיגוע בבאר שבעחדשות סרוגים

כאמור, מחבל שהגיע הבוקר (ראשון) לתחנה המרכזית בעיר ביצע פיגוע דקירה במהלכו נפגעו שני בני אדם באורח קל. בתיעוד שפורסם בהמשך נראה המחבל רץ בכביש עם סכין שלופה, לפני שלוחמי מג"ב שהיו בלבוש אזרחי פתחו בירי לעברו וחיסלו אותו.
בהמשך דווח כי המחבל שביצע את הפיגוע הוא בעל תעודת זהות כחולה, תושב העיר רהט. כזכור, לפני כשבועיים מחבל נוסף מהעיר רהט ביצע פיגוע דקירה בבית קמה.
תגובות
האמת יתכן וצה"ל והמדינה יאבדו סיעתא דשמיא לאחר קיצוץ התקציבים (שאגב מגיעים להם) לחרדים. לא ייתכן שמיעוטים אחרים יקבלו פי 27 בזמן שפחות תורמים ופחות משלמים מיסים למדינה, קל וחומר במדינה יהודית!