חדשות

גלית דיסטל שוברת שתיקה: "קברו אותי בגלל 9 שניות"

שלושה חודשים אחרי שעוררה סערה בעקבות ריאיון שהעניקה לחדשות 13, חברת הכנסת גלית דיסטל שוברת שתיקה ומפנה אצבע מאשימה לחבריה בימין

גלית דיסטל
גלית דיסטל | צילום: יונתן זינדל, פלאש, 90

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, התייחסה היום לראיון שהעניקה לפני מספר חודשים לחדשות 13, בו היא מתחה ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, והתנצלה בפני השמאל על כך ש"יצרתי שסע ויצרתי פילוג ויצרתי מתח, והמתח הזה הוביל לחולשה והחולשה הזאת בהמון מובנים הובילה לטבח".

הבוקר, כשלושה חודשים אחרי אותו ראיון שעורר סערה בימין וחלק מחבריה אף התנערו ממנה, דיסטל שוברת שתיקה ומשתפת בתחושות שליוו אותה בשבועות שאחרי הריאיון.

בראיון לרדיו גלי ישראל סיפרה דיסטל: "אתם יודעים שישבתי מול המצלמות במשך שעתיים ולא הפסקתי לדבר, גם לא כדי ללגום כוס מים? נשאלתי שאלה של שתי שניות ועניתי במשך רבע שעה. אתם יודעים שאחרי הריאיון ניגש אליי הדובר שלי ואמר לי 'את ביביסטית חסרת תקנה'?".

WhatsApp-Video-2023-12-31-at-15.46.36
WhatsApp-Video-2023-12-31-at-15.46.36| צילום: גלית דיסטל בראיון לחדשות 13

דיסטל הוסיפה ואמרה: "לקחו 9 שניות שגם אני מסכימה שאם צופים רק בהן – זה מעורר סערה. תקשיבו, אני משלמת מחירים כבר כמה שנים, כולל מחירים משפחתיים, אין רימון שלא נזרק ולא קפצתי עליו. תשע שניות מתוך ריאיון וכולם שוכחים לי הכל וקופצים?".

"כשהתחלתי לראות איך אף אחד מהאנשים שבמשך שנים הייתי מאחוריהם – לא מרים לי טלפון – הייתי ממש מופתעת. חברים של שנים קברו אותי בגלל 9 שניות, נכנסתי לשיתוק מזה! ינון מגל, שהייתי מאחוריו בפרשת רחלי רוטנר, נכנס בי? עשו אותי יותר גרועה מבנט".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

57
50
אדי
24.03.24

החזקתי ממך, לצערי הרב את לא יציבה, שיחקת לידי השמאל, בקיצור את זיקית!!!!!