"סוף שבוע ארוך הוא טוב לכולנו" - סרוגים

"סוף שבוע ארוך הוא טוב לכולנו"

שר התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים, השר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי, סילבן שלום, רואה את סוף השבוע האחרון שהיה ארוך מהרגיל, כהוכחה ליוזמת סוף שבוע ארוך אותה הוא מקדם כבר מספר שנים. "הרגשנו בראש השנה מה פירושו של סוף שבוע ארוך אמיתי במדינת ישראל וכמה הוא חשוב לכולנו".

author-image
"סוף שבוע ארוך הוא טוב לכולנו"
  צילום: פלאש 90

שר התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים, השר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי, סילבן שלום, רואה בסוף השבוע האחרון, שהיה כאמור ארוך מהרגיל, הזדמנות להוכיח כי יוזמתו להחיל במדינת ישראל סוף שבוע ארוך, הינה יוזמה חשובה.

כזכור, בבשנת 2010 החל שלום לקדם יוזמה לשינוי סוף השבוע במדינת ישראל מהימים שישי ושבת לימים שבת וראשון. שלום טען כי "אין סוף שבוע אמיתי במדינת ישראל וכי סוף שבוע, אשר יתפרש על פני הימים שבת וראשון יסנכרן את ישראל עם מדינות העולם, יאפשר מנוחה נאותה ואת הידוק התא המשפחתי ויגביר את הצמיחה במדינת ישראל".

בהודעה שפרסם היום (ראשון) לאחר סוף השבוע האחרון, כתב שלום בין היתר: "סוף שבוע ארוך הוא טוב לכולנו. הרגשנו בראש השנה מה פירושו של סוף שבוע ארוך אמיתי במדינת ישראל וכמה הוא חשוב לכולנו. סופ"ש ארוך הוא נושא שנמצא בראש סדר העדיפויות שלי מזה זמן רב".

שלום סבור כי יוזמתו זוכה לתמיכה רבה ברחבי הארץ ולאחרונה אף קיבלה חיזוק מהבורסה. "חרשנו את הארץ לאורכה ולרוחבה וההסכמה הגורפת לנושא מכל חלקי המשק, קיבלה לאחרונה חיזוק מצד הבורסה, שהחליטה להתחיל ולעבוד בימי שישי, תוך שהיא מתאימה עצמה לשאר העולם", כתב שלום.

"החיזוק המשמעותי שמתקבל משרי המשפטים, הכלכלה והחינוך, אשר החליטו להיאבק לצידי עבור החלת סוף השבוע הארוך במדינת ישראל, מעידה כי המהפך נמצא בפתח ואנחנו מרחק נגיעה מצעד שיועיל לכולנו מבחינה כלכלית וחברתית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו