חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית, התייחס היום לעובדה שהוא לא עשה שירות צבאי, ואמר כי הוא אינו גאה בכך. סוכות אף הסביר מדוע לא התגייס לצבא.
בראיון לערוץ כנסת נשאל סוכות: "אתה מרגיש אולי רע, בדיעבד, על זה שוויתרת על שירות צבאי מטעמים אידיאולוגיים?"
סוכות השיב: "אחרי ההתנתקות אני לא רציתי להתגייס לצבא, פחדתי להיות חלק מכוחות כאלה". המגיש יובל קרני העיר: "זה גם סוג של סרבנות". ח"כ סוכות השיב: "אני לא גאה בזה, הייתי נער צעיר – צה"ל גירש יהודים מהבית ואני לא רציתי להיות חלק מהדבר הזה".




תגובות
גם בטבח בלי הגנה אתה צריך להתבייש
עוד משתמט עלוב נפש ששולח בשמחה אחרים למות בשביל החלומות המטורללים שלו
אי רצון להיות חלק מצבא לא פוטר מגיוס, מדוע מדוע הוא לא התגייס?