בשנים האחרונות תחום השיווק עלה שלב, וחברות הפרסום הגדולות נעזרות במשפיעני רשת השונים ובקודי הקופון שלהם בשביל למכור את המוצרים שלהם. בסדרת סטוריז שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, הדוגמנית והמנחה טהוניה רובל יוצאת נגד החברות שמעסיקות רק משפיענים, ומונעות ממנה את העבודה שלה.
"האינסטגרם הזה השתלט על החיים שלנו ואני יודעת את זה" היא טוענת ומספרת כי היא לא אחת מהאנשים שנמצאות הרבה באפליקציה ומשתפות את החיים שלהן כל הזמן: "אני לא מאלה שיושבת ומוכרת לכם מוצר חרטא כזה או אחר כדי שתקנו ממני ואני גם לא מעוניינת להיות מוכרנית כי אני לא מוכרנית".
טהוניה טוענת כי אמנם היא לא משפיענית רשת, אך היא מגדירה את עצמה משפיענית: "אני משפיעה על נוער בסיכון, אני משפיעה על נשים שנמצאות באלימות והן קמות ויוצאות ממעגל האלימות שהן חיו בה. אני משפיעה בדרך שלי. אם הייתי רוצה להיות מוכרנית הייתי הולכת לחנות בגדים או לכל חנות אחרת ומוכרת לכם מוצרים, אבל אני לא".
הדוגמנית מספרת כי פעמים רבות איבדה הצעות עבודה כיוון שהיא לא נמצאת ברשת החברתית ומוכרת דרכה מוצרים של חברות שונות: "אתם מחפשים דוגמנית, לא הבנתי למה אני נפסלת על זה שאני לא מוכרנית? אני לא מאותן הבנות שאחרטט לכן על מוצר שלא עובד, ואני לא אמכור לכם מוצר באלף שקל שלא שווה מאה שקל. אני לא מהסוג הזה וזה לא מעניין אותי להיות כזאת. אבל למה לפסול לי את העבודה ולפגוע לי בעבודה?".
"אני לא רואה דוגמניות בארץ היום, למה זה מקולקל ומעוות?" היא אומרת וטוענת כי היא לא היחידה שחושבת ככה "כמעט 70% מהתעשייה הזו חושב בול כמוני אבל לא מעז להגיד את הדברים האלה. ולי נמאס לקבל כל פעם את הלא הזה".
בסוף סדרת הסטוריז פונה טהוניה אל החברות הגדולות, אותן חברות שחיפשו דוגמנית אך פסלו אותה כי היא לא נמצאת באינסטגרם: "כשאתם בוחנים משהו ואתם רוצים לקחת משהו פשוט תיקחו אותו, לא כי הוא מוכרן יותר או פחות טוב", ומבקשת מהעוקבים שלה שלא להאמין לכל דבר שנמצא באינסטגרם.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים