
כ200 מפגינים צעדו מיד מרדכי למחסום ארז בצעדה לזיכרו של הראל שרביט הי"ד – לוחם שנפל לפני כחודש וחצי בקרב בצפון רצועת עזה. ולראשונה מאז גירוש גוש קטיף, כעשרה מפגינים הצליחו לעבור את הגדר ולהגיע לחורבות היישוב ניסנית.

WhatsApp Video 2024-02-29 at 18.47.58| צילום: המפגינים בעזה
צה"ל פינה אותם בכוח מהמקום, 1 המפגינים נעצרו. במקביל, שאר המפגינים מקימים מעבר לחומה מבנים ומתכוונים להעביר שם את המשך הלילה בקריאה להתיישבות בעזה.
כזכור, דרך מעבר ארז היו עוברים כ- 17 אלף פלסטינים מידי שנה בשביל להתפרנס בישראל. בטבח ה-7 באוקטובר המחבלים העזתים שעברו דרכו – השמידו אותו כליל.
פניהם של הסרוגים, פני הרוע.