חדשות

צפו: עשרה מפגינים חצו את הגדר ונכנסו לעזה

כעשרה מפגינים שצעדו צעדה לזיכרו של הראל שרביט הי"ד שנפל בצפון רצועת עזה - חצו את הגדר ונכנסו לעזה. אחד המפגינים נעצרו והשאר מתכננים להקים אוהלים ולישון בסמוך לגדר

(ללא קרדיט)

כ200 מפגינים צעדו מיד מרדכי למחסום ארז בצעדה לזיכרו של הראל שרביט הי"ד – לוחם שנפל לפני כחודש וחצי בקרב בצפון רצועת עזה. ולראשונה מאז גירוש גוש קטיף, כעשרה מפגינים הצליחו לעבור את הגדר ולהגיע לחורבות היישוב ניסנית.

WhatsApp Video 2024-02-29 at 18.47.58
WhatsApp Video 2024-02-29 at 18.47.58| צילום: המפגינים בעזה

צה"ל פינה אותם בכוח מהמקום, 1 המפגינים נעצרו. במקביל, שאר המפגינים מקימים מעבר לחומה מבנים ומתכוונים להעביר שם את המשך הלילה בקריאה להתיישבות בעזה.

כזכור, דרך מעבר ארז היו עוברים כ- 17 אלף פלסטינים מידי שנה בשביל להתפרנס בישראל. בטבח ה-7 באוקטובר המחבלים העזתים שעברו דרכו – השמידו אותו כליל.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

9 תגובות
6
המתנחבלים צעקו נאצי על חייל
29.02.24

פניהם של הסרוגים, פני הרוע.

הצטרפו אלינו