הבחירות לרשויות המקומיות. אחד המנצחים הגדולים, אולי הראש שבהם בבחירות שהתקיימו אתמול הוא הציבור החרדי שהכתיר מועמדים במספר ערים, בהם צפת טבריה וערד.
בעיר ערד למשל, למדה חסידות גור לקח מהבחירות הקודמות ונקטה באסטרטגיה שונה מבעבר וכך הצליחה להכתיר את המועמד הסרוג יאיר מעיין ולהדיח את ראש העיר המכהן, ניסן בן חמו, מועמדו של יאיר לפיד שעומד בראשות העיר כמעט עשור.

בבחירות הקודמות הפעילו אנשי החסידות קמפיין רעשני אותו ניצל בן חמו לתעמולת שנאה המדמה לציבור החילוני בעיר כיצד תראה העיר הדרומית במידה ותיפול לידיים חרדיות. "ערד תהפוך לבני ברק".
בעקבות כך למדו החסידים לקח ובמערכת הבחירות הנוכחית לא תלה ולו שלט אחד לטובת הקמפיין. ההוראה בין החסידים ללכת ולהצביע ליאיר מעיין התקבלה בשעות אחר הצהריים המאוחרות כדי שלא לתת לבן חמו הזדמנות לצאת בקמפיין "גיוועלד".
מאחורי הקלעים: כל הדילים והמריבות במגזר החרדי
עם פרסום תוצאות האמת התברר הניצחון הענק. יאיר מעיין זכה ל-49.1% מול מועמד מפלגת ראש העתיד בן חמו שקיבל 40.9%. מפלגתה של חסידות גור, אגודת ישראל זכתה לתוצאה הגדולה עם 6 נציגים למועצה.





תגובות
חרדי מתחפש לסרוג? אבוי. וערד תהיה בני ברק בקרוב.
עוד הוכחה לטימטום הבסיסי של הסרוגים. אנשים טובים.גיבורי חיל.אבל מה ? מטומטמים.
מקום מיוחד
החרדים ניצחו העיר הפסידה . והפער היה בערך 700 קולות . שהחילונים נמצאים בעזה נלחמים. החרדים משתלטים להם על העיר.