מוזיקה

בהצדעה לחיילים: ליאור נרקיס משחרר אלבום חדש

כוכב המוזיקה הים תיכונית, ליאור נרקיס משחרר אלבום המוקדש לכוחות הלוחמים. האלבום מכיל שיתופי פעולה עם האמנים המובילים והבולטים בישראל

בהצדעה לחיילים: ליאור נרקיס משחרר אלבום חדש
צילום: (צילום: טל עבודי)

מרגש: הבוקר (שני) משחרר זמר המוזיקה הים תיכונית אלבום חדש המוקדש לכוחות הלוחמים. האלבום: "מחתנים את הלוחמים – הדואטים הגדולים" בהשתתפותם של האמנים הגדולים בישראל : אודיה, אושר כהן, איתי לוי, עדן חסון, עומר אדם ושלומי שבת.

האלבום שכולל 6 שירים וקליפים בהשתתפותם של הזמרים הגדולים של ישראל, מהווה את אחד משיתופי הפעולה הגדולים שנראו כאן בתקופה האחרונה.

נרקיס בן ה-47 שבר שיאים רבים וכיכב לא אחת בפסגות המצעדים של ישראל. כעת, מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הוא עומד בראש יוזמות אזרחיות מבורכות ביניהן מיזם פורץ דרך שמטרתו לארגן חופות ללוחמים וללוחמות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות