בדרך לסינוואר

במהלך הלילה: הקבינט הציג את התוכנית לפינוי רפיח

במהלך ישיבת הקבינט, צה"ל הציג את המתווה לפינוי אוכלוסיית רפיח והתוכניות המבצעיות להמשך הלחימה. השרים אישרו את התכנית לאספקת סיוע הומניטרי לרצועה שימנע את תופעות הביזה

הקבינט יכונס רק מחר (יקוזזו כספי הרשות לעזה, הקבינט (צילום: חיים צח / לע״מ))

הקבינט אישר הלילה (בין ראשון לשני) את התכנית לאספקת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה באופן שימנע את תופעות הביזה שאירעו בצפון הרצועה ובאזורים אחרים. כמו כן, בישיבה הציג צה"ל את תכנית פינוי האוכלוסייה מאזורי הלחימה בעזה ואת התכניות המבצעיות להמשך.

אתמול במהלך ראיון לרשת ה-CBS התייחס ראש הממשלה לפינוי רפיח. "אין מחלוקת ביני לבין ארה"ב על הצורך פינוי האוכלוסיה. נפנה אותם לאזור מצפון לרפיח. המצרים יודעים שאין לנו מטרה לדחוף פלסטינים למצרים. אנחנו מדברים איתם ומתאמים איתם. השלום עם מצרים לא בסכנה", ציין נתניהו.

לדבריו, "אם נשיג עסקת חטופים הפעולה ברפיח תתעכב מעט אבל אם לא תהיה עסקה נצא לפעולה ברפיח".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

8 תגובות
8
אאא
26.02.24

מדמיה אחרי רימוני הלם.

הצטרפו אלינו