חדשות

השר לשעבר מקים מפלגה חדשה: "נלך עם גנץ ולפיד"

יו"ר מרצ ושר הבריאות לשעבר, ניצן הורוביץ, חושף כי בכוונתו לחזור לפוליטיקה במסגרת מפלגה חדשה: "נלך עם גנץ ולפיד, ועם כל מיש מוכן לשמור על הדמוקרטיה"

לפיד וגנץ (יונתן זינדל, פלאש 90)

שר הבריאות לשעבר ניצן הורוביץ, העניק ראיון לפודקאסט של נדב פרי, וחשף כי הוא מתכנן חזרה לפוליטיקה במסגרת מפלגה חדשה. הפודקאסט של פרי מתפרסם במסגרת All•in הבית של הפודקאסטים.

הורוביץ אמר כי מרצ ומפלגת העבודה סיימו את תפקידן, אך הוא לא רואה בכך אסון גדול: "מפלגה היא לא מטרה, אלא רק מכשיר להשיג מטרה. המטרה היא להחליף את השלטון, לעשות פה שלטון טוב, ובשביל זה אנחנו במפלגה החדשה נלך עם גנץ ועם לפיד, ועם כל מי שמוכן לשמור על הדמוקרטיה ועל הממלכתיות".

טיזר נדב פרי 25.2.24
טיזר נדב פרי 25.2.24| צילום: באדיבות: All•in הבית של הפודקסטים

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

46 תגובות
43
גולייט ברמלי יוספזון
26.02.24

ניץן עורוביצ עוד בדיחה של השמעל

הצטרפו אלינו