בעקבות המצב הביטחוני החמור בצפון ועזיבת התושבים, ארגון 1707 ומחאת המילואמיניקים תלו הבוקר (חמישי) מספר שלטים בכניסה לקרית שמונה ובגליל המערבי המבקרים את התנהלות הממשלה בצפון: "אל תתנו לרצועה הצפונית להפוך לרצועת ביטחון".
על השלטים שנתלו נכתב, "דרך זו מובילה לרצועת הביטחון של דרום לבנון בתוך שטח מדינת ישראל. הכניסה לאזרחי ישראל אסורה עד החזרת הביטחון ליישובי הצפון".

מחאת הלוחמים| צילום: (צילום: מחאת המילואימניקים)

מוקדם יותר טילי נ"ט נורו לעבר כפר יובל, וקריית שמונה שבאצבע הגליל. בכפר יובל דווח על נזק כבד למבנה. בשני האירועים אין נפגעים. עוד נמסר כי הדי ההתפוצציות הנשמעים עתה הם כתוצאה מתקיפה ארטילרית של צה"ל למקורות הירי בשטח לבנון.
עוד באותו נושא
מאבדים את הצפון: טילי נ"ט נורו לעבר קרית שמונה וכפר יובלחדשות סרוגים


כול הארץ מלחמה ורצועת הביטחון