הפרשן הפוליטי עמית סגל, התייחס לסערה סביב דבריו של סמוטריץ' לפיהם השבת החטופים היא לא הדבר הכי חשוב כרגע, ואמר כי הוא גם חושב ככה. עוד הוא אמר כי "המטרה העליונה היא למוטט את חמאס, והמטרה של סינוואר היא שנדבר רק על החטופים".
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
עמית סגל יקר, כל הכבוד לך על האומץ! עמית, אתה עומד מנגד השם המושחת והנרמס של התקשורת הישראלית. כמעט כל התקשורת - בשירות חמאס, בשירות האוייב. יש בודדים שמחזיקים מעמד. עמית סגל, איילה חסון... מי עוד? אין!! וכמובן ערוץ 14 - הגיבורים האמיתיים