ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לראשונה לפיגוע הקטלני סמוך לגדרה, והתחייב להחזיר את הביטחון לכל ישראל.
ראש הממשלה נתניהו פתח בניוחם המשפחות ואמר "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים בפיגוע בצומת ראם, ומתפלל לשלום הפצועים".
בנוסף לכך הסביר ראש הממשלה כי הפיגוע מזכיר לנו כי החזית היחידה היא לא רק בעזה והסביר "הפיגוע הזה מזכיר לנו שכל הארץ חזית ושהמרצחים, שבאים לא רק מעזה, רוצים להרוג את כולנו".
עוד באותו נושא
בן גביר בזירה: "מדיניות חלוקת נשק – מצילה חיים"בנצי רובין

לבסוף התחייב נתניהו כי יחזיר את הביטחון גם בעוטף ובארץ בכלל "אנחנו נמשיך להילחם עד לניצחון המוחלט בכל העוצמה, בכל חזית, בכל מקום, עד שנחזיר את הביטחון והשקט לכל אזרחי ישראל".





תגובות
לרוצץ ולהשמיד יש לתקוף באיראן על בסיס יומי שבועי חודשי ושנתי-----לאיד את האייתולות
דם 1400 צעירים על הידיים של נתניהו וממשלת האפסים
הוא לא מתחייב לקיים