החבירה שלך לבנט תשאיר אותך ללא בית/ תגובה - סרוגים

החבירה שלך לבנט תשאיר אותך ללא בית/ תגובה

האם אתה באמת ובתמים מאמין שכאשר הוא יתקדם יותר בסולם התפקידים הפוליטי הוא ישתפר? האם אינך מבין שזה רק ילך ויהיה יותר גרוע, שהוא ילך ויתמרכז? גלעד קליינר מחד על הבית של שגיא קייזלר

author-image
החבירה שלך לבנט תשאיר אותך ללא בית/ תגובה

בתמיהה רבה ובלב כבד, קראתי את מאמרו של שגיא קייזלר שפורסם כאן בשבוע שעבר, שבו הוא טוען שגיא כי בעת הזאת יש לחזק את מפלגת "הבית היהודי" ואת העומד בראשה נפתלי בנט.

כיוון ששגיא מדגיש במאמר את עובדת היותו שייך לזרם החרד"לי, אפתח דווקא בענייני דת ומדינה ובתהיה הזועקת לשמים, כיצד מסוגל ידידנו הנכבד להביע את תמיכתו במפלגה ש"חוק הגיור" שאותו הם מנסים כעת להעביר גרם אפילו לרבנים מהזרם היותר מתון ומרכזי בציונות הדתית לצאת נגדו בחריפות ולחתום על העצומה, בהבינם לאיזה קרע קשה ובלתי ניתן לאיחוי עם הרבנות הראשית, כמו גם עם כל היהדות האורתודוקסית בעולם, הדבר עתיד להוביל.

כיצד מסוגל שגיא לתמוך במפלגה שרבים מנציגיה דוגלים בנישואים אזרחיים; וכיצד הוא מסוגל להודיע שהוא הולך לבחור במפלגה שאחראית ישירות, בעקבות "ברית בנט-לפיד", לקיצוצים משמעותיים ביותר באופן חסר תקדים כמעט בכל מוסדות התורה בארץ, לרדיפה אובססיבית נגד לומדי התורה, לפגיעה חמורה בסטטוס-קוו ובצביון היהודי ולהפיכת היהדות לפולקלור?!

אתה מסכן את הבית שלך

כולנו צפינו לפני חצי שנה במראות הקשים והנוראים של הרס ביתו של שגיא בקידה. וכמה שזה אולי יישמע בוטה, אני בכל זאת בא ואומר את הדברים כמות שהם ללא כחל ושרק ומבלי לנסות לעדן או להישמע "פוליטיקלי קורקט": בדרך שבה בחרת עכשיו ללכת שגיא – אתה פשוט מסכן את ביתך! וכל אותם אלה שתצליח אולי לסחוף אחריך לכיוון של חבירה לבנט – כדאי מאד שגם הם ידעו זאת היטב. עם כל ההערכה שלי אליך (והיא רבה), אתה פשוט מרמה את עצמך ויורה לעצמך בגב… הרי אתה בעצמך בעצם מודה שאינך רואה את בנט כמנהיג בעל חוט שדרה מוצק.

האם אתה באמת ובתמים מאמין שכאשר הוא יתקדם יותר בסולם התפקידים הפוליטי הוא ישתפר? האם אינך מבין שזה רק ילך ויהיה יותר גרוע, שהוא ילך ויתמרכז (שהרי ידוע ש"מטרת העל" של הגדלת מספר המנדטים תמיד מקדשת את כל האמצעים) ושהמעט ערכים שעוד אולי נותרו לו יתמוססו גם הם לחלוטין?! מי שלכל אורך הדרך קובע את מהלכיו הפוליטיים, על כל צעד ושעל, בהתאם למפת הסקרים העכשווית, אין כל ספק שהוא עתיד להפנות עורף להתיישבות כולה ברגע שהוא רק ירגיש שזה משתלם לו מבחינה אישית ושהוא אינו זקוק יותר לך ולחבריך כקהל יעד אלקטורלי.

יש לחצים

ואם תבוא ותאמר שאלה "דיבורים בעלמא", ובכן כולנו כבר שבענו למרבה הצער ממנהיגי ימין עם דפוסי התנהלות הדומים לאלה של בנט: נתניהו, ליברמן ובנט – כולם מאותו הכפר. כל השיטה הזאת של להשתיק ולדכא בכוח כל אופוזיציה פנימית. כל מי שמעז לחלוק – "פוגם באחדות המחנה". כל מי שמביע עמדה לגיטימית קצת שונה, שחשובה לו העמידה על עקרונות ואיננו מוכן ליישר קו בכל מאת האחוזים – "מחבל בכוחו של הימין" ואחת דינו להיות מוקע ומבוזה ברבים כמי ש"חותר תחת היושב ראש". "בשביל שנהפוך לכוח פוליטי חזק ומשמעותי – עליכם לאפשר לי לרכז בידיי את כל הסמכויות הקיימות ולנפות את כל מי שמעז לעמוד בדרכי".

שכל אחד ישאל את עצמו מה יקרה יום לאחר שאותו מושא ההערצה התורן של ההמונים (נתניהו\בנט\ליברמן) יהפוך לכוח פוליטי חזק ומשמעותי? אז זה כבר סיפור אחר לגמרי… מה שרואים מכאן – לא בהכרח רואים גם משם… "האמריקנים לוחצים", "אירופה לוחצת", "הערבים לוחצים", "השמאל לוחץ". ומהיום שבו הפציע לחיינו לפני שנתיים, בנט נתן לנו את כל הסיבות שבעולם להיות סמוכים ובטוחים שהוא ממש לא הולך להיות שונה ממורו ורבו הפוליטי, ושככל שמעמדו הפוליטי יתחזק – כך סולם הערכים שבשמם הוא מדבר כרגע ילך וייעלם.

וגם אם תבוא ותאמר לי שתוכנית האוטונומיה המלאה שאותה הוא מציע לערבים בכל שטחי A ו-B, הכוללת רצף תחבורתי וחופש תנועה מלא ממקום למקום (!)+מתן אזרחות ישראלית מלאה ל-70000 ערבים החיים בשטחי C,אינה מדירה שינה מעיניך ושאינך מבין שזה מהווה מתכון בטוח למדינה פלסטינית לכל דבר תוך פרק זמן קצר ביותר (שמבהיל אותי בכלל לחשוב על אפשרות שאחד כמוך לא מודע לכך), בכל מקרה כל קשר בינך לבין ה"בית הפוליטי" החדש שבחרת לעצמך נראה לי מקרי בהחלט והתוצאות שזה עלול להביא לך ולכולנו הן חמורות והרות אסון.

ממך ומשכמותך באמת שהייתי מצפה להרבה יותר מאשר לרכב על מה שכרגע נראה כ"טרנד מוביל" או לחפש איך "להיות בצד המנצח". והיות ויהיו בוודאי מי שיבואו ויטענו (בצדק) שצריך לתת משקל גם לצד הפרקטי, לכן לא נותר לי אלא להעתיק לכאן מילה במילה את מה שהגבתי לך לפני מספר ימים בדף הפייסבוק שלך: "עם יד על הלב שגיא: נניח שהיו עכשיו לבית היהודי 20 מנדטים במקום 12 – האם אתה מאמין שזה היה מונע את הרס ביתך לפני חצי שנה ?… או שאתה מבין היטב שזה רק היה מעניק עודף הכשר מצד בנט והבית היהודי למעשה ההרס הנורא אצלך ובמאחזים נוספים שנהרסו במהלך הקדנציה הנוכחית, דוגמת מעלה רחבעם, מבלי ששרי הבית היהודי נקפו אצבע בעניין ???".

שוב לבזבז קולות לעוצמה לישראל?

אז יבואו בוודאי כמה מתומכי הבית היהודי וישאלו: "אוקיי תכלס, מה אתה מציע? להצביע שוב למפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה?". אז שיסלחו לי, אבל את הטיעון הזול והלא רציני הזה הם יכולים אולי למכור רק לאנשים תמימים, תוך ניצול מכוער ושפל של העובדה שלא כולם בקיאים מספיק בנתונים המספריים ובתמימותם מושפעים לצערי מהדמגוגיה הזולה הזאת. יתכבדו כל אותם תועמלני הבית היהודי ש"חוששים מאובדן קולות" ויסבירו לי בבקשה, האם במידה וכל מצביעי הבית היהודי, או אפילו מחצית מהם, יבחרו בעוצמה לישראל, האם גם אז ישנו חשש שלא נעבור?… לכן אני אומר: להיאבק על קולות הבוחרים – לגיטימי. מאבק על דרך – רצוי ביותר. אבל העלאת טיעוני סרק דמגוגיים – זה באמת מיותר ונבזה. מה גם שהיום כבר מוכח בעליל מה שאני טענתי כבר לפני חצי שנה, שכל היוזמה להעלאת אחוז החסימה כוונה למעשה כנגד מפלגה אחת בלבד. לא נגד הערבים ולא בטיח.

כולנו רואים שבכל הסקרים האחרונים, כל אחת משלוש המפלגות הערביות בנפרד (!) עוברת גם את אחוז החסימה החדש וזוכה ל-4 מנדטים לפחות. לא "משילות" ולא נעליים. אחוז החסימה עלה מסיבה אחת ויחידה: בנט, אורבך, וורצמן וחבריהם פשוט רוצים למנוע בכל דרך שתהיה סיעה מימין להם בכנסת ש"תציק" להם עם האמת. הם רוצים פטרונות מוחלטת על כל מחנה הימין. לכן כל מי שמבין שלשם כך נועד כל המהלך הדורסני – חייב הפעם יותר מתמיד להתייצב בראש מורם ולומר: לא ניתן ידינו ל"הרצחת וגם ירשת" ולא נעניק שום פרס לטרור! בבחירות הקרובות בע"ה – מצביעים רק נץ ואם זאת תהיה הגישה אז גם נעבור ובגדול. אבל בין אם יעברו ובין או לא – בכל מקרה פשוט אין משהו אחר שעבורו אפשר להצביע…

ג'יבריל רג'וב טען לפני כמה שנים, שהגיע הזמן שממשלת ישראל תחליט באיזו דרך היא בוחרת – אבו מאזן או ברוך מרזל? והאמת שהוא צדק ב-100%. לא יעזור כלום! זו הבחירה האמיתית בין שתי הדרכים ואין בלתה, וכל מי שעדיין טוען שישנה כאן איזו "דרך שלישית" (ביבי\ליברמן\בנט\לפיד), ממשיך לרמות גם את עצמו וגם את כל מי שמשתכנע מדבריו.

==

גלעד קליינר הוא פעיל עוצמה לישראל תושב קרית מלאכי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
35 תגובות - 35 דיונים מיין לפי
1
הנציגים החרדים מושחתים אוהבי ערבים
בני תורה | 14-09-2014 17:27
ולכן אין אלטרנטיבה אמיתית מלבד נפתלי בנט הי"ו, גם אם אני לא מסכים איתו בכל דבר. הוא בודאי עדיף על דרעי וגפני ואייכלר ושאר מרעין בישין שמשתפים פעולה עם ערבים שונאי ישראל כבר עשרות שנים.
2
אם עוצמה לישראל רוצה לצאת שוב לבחירות עליה להתחיל לעבוד
אני | 14-09-2014 18:08
כבר אתמול. כל רגע יקר. לדעתי רבים ממאוכזבי בנט יצביעו סוף סוף למפלגה ימנית דתית אמיתי. אם לא תהיה כזו אצביע לחרדים. הם לפחות שומרים על התורה.
3
ל-1: הכותב מדבר כאן על בן ארי, מרזל, בן גביר
יערה | 14-09-2014 19:07
לא על נציגי המפלגות החרדיות שהם אכן שמאלנים מושחתים כפי שרשמת בצדק. בנט הוא ממש לא פתרון. הוא פשוט ביבי עם כיפה ולא יותר מזה... אי אפשר להאמין לו לאף מילה....
4
עם כל הרקורד המרשים של בנט פשוט קשה להאמין לו...
איילה | 14-09-2014 19:28
הרבה לאחרונה מדברים על אפשרות שמתישהו בעתיד הוא יהיה אולי ראש הממשלה. אבל דוגרי, לא בטוחה שמדובר בכזאת בשורה טובה עבורנו. אכן שבענו כבר מאנשים כאלה בלי חוט שדרה. ולהגיד שבנט מייצג את התורה עם הכיפת חצי שקל שלראשו ? בחייכם תעשו לי טובה... הוא לא למד במרכז ולא בשום ישיבה רצינית אחרת. בכלל, הוא ליכודניק במהותו!
5
עד שהמתנחלים יבינו שהיחיד שטוב עבורם הוא פייגלין
איילךת | 14-09-2014 19:32
כנראה שלא ישארו כבר בכלל התנחלויות..... צריך פייגלין ראוי בכנסת כדי להושיע את המצב. חבל שהדתיים יהיו האחרונים להבין את זה
6
יישר כוח על המאמר. מסכים בעיקר עם הסיפא!
אסף | 14-09-2014 19:43
או אבו מאזן או ברוך מרזל. זאת באמת הבחירה היחידה שעלינו לעשות. לא בנט ולא אף אחד משאר הליצנים שהוזכרו כאן, לא יפתרו את הבעיה מול האויב הערבי והמצב רק ילך ויחמיר. כולנו ברוך מרזלבן ארי!
7
הבנתי. מספר מנדטים גדול = אובדן דרך
א | 14-09-2014 20:54
נמאס כבר מהייאוש הזה. א. חוץ מבנט יש שם במפלגה עוד כמה אנשים מוכשרים וערכיים. ב. גם בנט - אם נקלף את כל מסכת השקרים שהכותב כתב, לא נופל ב"ימניות" שלו...
8
הבית הרפורמי
מצביע לבן ארי בבחירות הבאות | 14-09-2014 21:32
בנט ושות' זרו מלח בעיני הציבור הדתי. אני לא מבין מה יהודי בבית הזה. תחבורה ציבורית בשבת באיזורים חילוניים וגיור בשקל?
9
ל-7: לא זה מה שאמרתי. תן לבן ארי ולמרזל את כל המנדטים
גלעד קליינר | 14-09-2014 22:03
של בנט ותראה שהכל יהיה אחרת. לא קשור לייאוש. אנחנו פשוט לא מאמינים לו (וגם לא לאורי אריאל שכל מה שעומד לנגד עיניו זה רק ואך ורק שרידותו הפוליטית) ולכן אנחנו פה - להציב מולם אלטרנטיבה ימנית שאינה מתרפסת ואינה שותפה לשחרור מחבלים! אתה מוזמן בהחלט לפרט את "מסכת השקרים" שאתה טוען שכתבתי...
10
מר קוקו קליינר,מי בבית היהודי תומך בנישואים אזרחיים?
רמי | 14-09-2014 22:45
11
ל-2: חותם על כל מילה מדבריך! חשוב מאד שתיכנס פה להודעה!
גלעד קליינר | 14-09-2014 22:49
אתה חייב להבין אחי: הלו"ז היומי של מיכאל פשוט מטורף. הרצאות מידי יום במכינות ובתי ספר, פאנלים מול אנשי שמאל, ביקורים במאחזים ובשכונות מצוקה, ל"ע גם ניחומי אבלים בעיקר עכשיו שעברנו את המלחמה, ועוד בכלל לא התחלנו לדבר על כך שגם לאחר שלמרבה הצער לא נבחרנו בבחירות - מיכאל ממשיך להוות כתובת מרכזית של פניות הציבור לטיפול בכל אינספור העוולות שמתחרשות כמו אפליה דווקא לטובת הערבים במקומות עבודה רבים, השתוללות המסתננים בדרום ת"א ובמקומות נוספים בארץ, התנכלות יומיומית אלימה של ערבים כלפי ליהודים שאינה זוכה כמובן לסיקור תקשורתי ושאיש אינו פוצה פה ומצפצף (כנס לדף הפייסבוק שלו כדי שתראה קצת לגבי כל מה שתיארתי עכשיו) - והכל כמובן ללא קבלת שום שכר בתמורה, זאת לעומת שרי וח"כי הבית היהודי שמרופדים בשלל תקציבים ובמשכורות משומנות אך אינם נוקפים אצבע בכל הדברים שמניתי! ואת המעט זמן הנוסף שנותר לו לאחר כל זאת הוא מוכרח, מה לעשות, להקדיש גם לפרנסת משפחתו כמורה וכמרצה באוניברסיטת אריאל. ועדיין למרות כל זאת, אני מנסה כל הזמן לומר למיכאל ולברוך שחייבים להיערך בצורה יותר רצינית גם בזירה הפוליטית כיוון שאחרת יהיה ממש חבל. :( ציבור רב מאד מזדהה איתנו, אבל בכדי שזה יתורגם בפועל גם לתמיכה רחבה בקלפי ושלא נפגוש אח"כ שוב כל אדם שני או שלישי בימין שיגיד לנו "רציתי להצביע לכם אבל פחדתי שלא תעברו" - הם חייבים למצוא דרך ולתרגם את העשיה היומיומית שלהם בשטח בכזו דרך שגם בשיח הציבורי יראו בהם אלטרנטיבה רצינית. בענייני יחצ"נות אישית ושיווק עצמי - באמת הלוואי שהם היו לומדים מבנט אפילו מעט שבמעט..... לכן הם פשוט מפספסים בענק וזה מה שהכי כואב לי בכל הסיפור...... :(
12
חושש מהסגידה העצמית
מאוכזב בנט | 14-09-2014 23:21
אף אחד בבית היהודי חוץ משטבון לא מעז לפתוח את הפה. כולם בונים על כך שזה מסוכן למושב שלהם בכנסת הבאה. אני בפעם הבאה מצביע לחבורת מרזל, מאמין להם שלא יקנו אותם שלא ימכרו את הקול שלי. עדיף מפלגה קטנה עם דרך מאשר משאית עם אובדן דרך
13
ל-10: איילת שקד אמרה זאת במפורש ואיש לא הסתייג מדבריה..
גלעד קליינר | 15-09-2014 0:31
ייאמר לזכותה של איילת, שהיא לפחות דיברה על כך בפירוש כבר לפני הבחירות ולכן כמובן שאין מה לבוא כלפיה בטענות בעניינים הללו. היא מייצגת דרך שונה משלנו וזו זכותה. זאת כמובן בניגוד גמור לשותפה לדרך הפוליטית, שאין כמעט שום הבטחה שהוא התחייב לציבור בוחריו ולא הפר....
14
אין ספק שגלעד קליינר ממש אובייקטיבי בקשר לבנט......
אוריאל | 15-09-2014 2:42
ולא גלעד, לפני שאתה ישר קופץ ומתייג אותי כ"תועמלן מטעם הבית היהודי", אז לידיעתך אני אפילו לא הצבעתי להם. אני איש פייגלין וככזה הצבעתי ואמשיך להצביע ליכוד. באתי אבל לומר לך דבר אחד: צא כבר מהאובססיה המטורפת שלך נגד בנט! די! שמעתי מעדות ראשונה כיצד אתה מדבר עליו ותאמין לי שרק מפאת כבודך אני אמנע מלחשוף פה את תוכן הדברים... מותר לי לבקר את בנט כשאינני מסכים איתו. ומותר גם לחבריך מרזל ובן גביר לבקר אותו. אין שום בעיה. אבל אצלך... זה פשוט אובססיה... הוא עשה לך משהו באופן אישי? למה אתה עד כדי כך שונא אותו? לא חראם עליך תגיד? אתה מחפש את הצדק האבסולוטי בפוליטיקה? כי אם כן אז אני חותם לך שלעולם לא תמצא. אין דבר כזה. ולכן המסקנה המתבקשת היא שאחד כמוך, עם מבנה נפשי כמו שלך, פשוט לא בנוי להיות מעורב בתחום הזה. (ואת זה אתה יכול דווקא לקחת כסוג של מחמאה). אתה פשוט מתעלל בעצמך גלעד! אתה נלחם בבנט? חתיכת משימה לקחת על עצמך חביבי. למה אתה עושה את זה לעצמך?! אז מרזל ובן גביר בנויים למאבקים האלה. אבל אתה לא. אז קח עצה בחינם מאדם ששמע עליך וכואב את מצבך ואם אתה רוצה אני יכול גם להמליץ לך על רשימת תחביבים הרבה יותר מרגיעה ומהנה לשעות הפנאי. אבל תשכח מבנט. למען בריאותך. בהצלחה בנאדם!
15
נראה שהמרזלים השתלטו כאן לגמרי על האתר חחח
תומר | 15-09-2014 7:43
כמעט אין יום שבו לא מופיע כאן מאמר או של מרזל, או של בן ארי, או של הכוכב העולה החדש גלעד קליינר. אוהב אותכם - תמשיכו :)
16
להתעורר עם הנץ
עמיאל | 15-09-2014 8:51
גלעד בפעם האחרונה שאבא וברוז מרזל רצתם ברשימת נץ גרעתם יותר ממנדט והעברתם אותו לשמאל אז טיפה של זהירות ופחות יהירות
17
היו לי חששות, כי לא הכרתי וחששתי שבנט יאכזב.
גיל | 15-09-2014 11:14
הצבעתי בית יהודי בבחירות. ובינתיים אני מרוצה מאד. להבנתי הבית היהודי ובנט מנסים לעמוד בהבטחות שלהם. להבנתי הם בדרך הנכונה. לפי איך שזה נראה פעם הבאה הצביע להם ביותר ביטחון עצמי. נראה שעוד הרבה מרגישים כמוני. בינתיים הבית בדרך הנכונה.
18
עמיאל היקר(16) - זה שתחזור על אותה הסתה שקרית שוב ושוב
גלעד קליינר | 15-09-2014 11:16
לא רק שזה לעולם לא יהפוך אותה לאמת, אלא כל מי שטוען כמוך פשוט הופך ל-ח-ל-ו-ט-י-ן את היוצרות וחוטא לאמת ! בי אין שום יהירות. עכ"פ בוודאי לא בעניין הזה. אני מדבר איתך על עובדות. רק עובדות ! אתה זה שבוחר תמיד להתעלם כאן מהעובדות ולראות רק את מה שנוח לך. אז בו ואציג לך פעם נוספת את עיקרי העובדות, למרות שאני יודע שכיוון שכל החשיבה המוטעית מיסודה שלך בעניין הזה התקבעה במשך הרבה מאד שנים, אני אכן מסופק אם תכיר ותודה בטעותך. ובכל זאת אנסה. ובכן: א. באותה מערכת בחירות שהזכרת עכשיו (2003) ובניגוד מוחלט לדבריך, לא הריצה של מרזל ואבא שלי גרעה מנדט או יותר מהימין (למי שאולי זוכר ממש לא היה חסר להם הרבה. פחות או יותר אותו סדר גודל של האלפי קולות הבודדים שהיו חסרים הפעם לעוצמה לישראל), אלא התעמולה המאסיבית של האיחוד הלאומי והמיליונים שהושקעו (!) אז בקמפיין של "הם לא עוברים את אחוז החסימה" - קמפיין שהצליח להפחיד רבבות מצביעי חרות פוטנציאליים - זה ורק זה מה שגרם לאובדן כל הקולות. בדיוק כמו שעשיתם גם לעוצמה בבחירות האחרונות. אז להאשים את הקורבן ולהצדיק את התוקפן - תסלח לי מאד עמיאל, אבל כמה שהכרתי אותך תמיד בתור אדם חכם ונבון, בעניין הזה אתה פשוט בוחר לעצום את העיניים לכל אורך הדרך ואו להיות מושפע מהסתה נבזית ושקרית של כל מיני גורמים אינטרסנטים שבסביבתך הקרובה. ב. גם אם היה איזשהו שמץ של אמת בטענותיך (וכאמור אין), לא המנדט או שניים שאתה טוען ש"אבדו בגללנו" היה הבעיה, אלא העובדה ששרי המפלגה שבה אתה בחרת אז: ליברמן (כמה אינספור שבחים הרעפת עליו אז, וכיום הוא כבר מוכן כידוע לוותר על ביתו בנוקדים ומן הסתם על על ביתך בתקוע) ובני אלון - נדבקו לכסא על לרגע האחרון (יחד עם שרי המפד"ל אורלב ואיתם) במקום לפרוש בזמן לפני ששרון פיטר אותם בעצמו ובגללם היה הגירוש שנה לאחר מכן ! ג. למען הגילוי הנאות אני כמובן אשים הכל על השולחן ואומר, שגם אם היית מאיים ומפחיד אותי ש"בגללי 5 מנדטים יעברו ישירות לשמאל" - בכל מקרה בחיים לא הייתי בוחר בבנט או בליברמן ותאמין לי שהייתי חי עם זה מצויין. לעומת זאת אם הייתי במקומך, או במקום כל מי שהצביע כמוך למפלגה שבעקיפין פשוט סייעה לשרון לבצע את הגירוש - דווקא על זה אני בפירוש לא הייתי סולח לעצמי עד היום !!! כמובן שעוד לא דיברתי גם על הח"כ דאז נודלמן מהאיחוד הלאומי, שברגע המכריע בגד בימין והעניק את תמיכתו המלאה בשרון ובגירוש והכל כמובן מהכוח שאתה וכל מצביעי האיחוד הלאומי הענקתם לו במו ידיכם (!!!), אבל למה שאבלבל אותך עם עוד ועוד עובדות...... אומר רק דבר אחרון: זה שאתה, בני קצובר ואחרים חשים עד היום נקיפות מצפון קשות על תמיכתם בתחיה בבחירות 92 שהביאה עלינו את רבין ואוסלו - יש לכם בהחלט על מה. רק חבל מאד שהדרך שבה אתם בוחרים להתמודד עם רגשות האשמה שלכם היא ע"י הוצאת כל התסכולים שלכם עלינו פעם אחר פעם..... כי אין שום דמיון שבעולם בין הטראומה האמיתית של 92, לבין הטענה המגוחכת שלפיה עוד מנדט לליברמן ב-2003 (שאם כבר אז היה רק מחזק את ממשלת שרון) או עוד שאול יהלום בכנסת ב-2006 היה משנה משהו..... אם בכל זאת תנסה פעם אחת (!) לחשוב ברצינות על מכלול העובדות שהצגתי לך כאן עתה - תראה שאני צודק. כל טוב לך!
19
תגובה מלב כואב
גדי | 15-09-2014 12:22
נו, אחרי מאמר כל כך נוגע ללב וזועק את האמת הפשוטה, יש מי שעוד סוגד לנפתלישבתאי צבי החדש? מנדטים-שמנדטים, ותורת ישראל מה תהא עליה? אולי נצפה בה בוואטס-אפ של נפתלי בשבת? עד מתי יהיה זה לכם למוקש? איך נחנך את בנינו כאשר הוא ושקד הם ה"מנהיגים" שלנו? המודל לחיקוי? עד מתי אתם פוסחים על שני הסעיפים? לא כאן ולא כאן? מישהו קרא את הטור של ידידיה מאיר השבוע ב"בשבע"?? ואחרי כל זה עוד לתמוך? הסירו את אלוהי הניכר!!! היטהרו והחליפו דיעותיכם!!! גלעד היקר!! ליבי איתך!!! ואיתי עוד הרבה!! הלא כן??? לה' הישועה!
20
בןארי משת"פ של החרדים המושחתים
חרדל"י | 15-09-2014 12:42
שמשתפים פעולה עם הערבים בכנסת. בןארי ובןגביר ומרזל אף פעם לא תוקפים את החרדים כמו גפני ואייכלר שבימים אלה משתפים פעולה עם מחבלים שונאי ישראל. אתם יודעים למה? כי הם מפחדים מהחרדים. אבל את בנט הם מסוגלים להאשים אפילו ברצח ארלוזורוב. נמאס מהם! אני לא מסכים במאת האחוזים לכל דבר של בנט, אך הוא עדיף עשרת מונים על פני מרזל ובןארי וחבריהם החרדים.
21
תגובה 20=דמגוגיה בשקל...
יערה | 15-09-2014 14:11
בן ארי בסך הכל איננו מוכן לתת ידו לשנאת החרדים ולהעמקת הקרע שנוצר בינם לבינינו "תודות" לברית האחים של בנט עם לפיד. זה הכל. אם תואיל פעם להקשיב לתוכניתו השבועית, הוא דווקא ממש לא פוסח גם בביקורת עליהם כשצריך. בוודאי לא כאשר כמה מנציגיהם בכנסת משמיעים אמירות מדאיגות ביותר בעניין ויתור ח"ו על א"י והסכם עם הערבים. וגם בענייני השקפה הוא מציין לא אחת את השוני שלנו מהם. בד בבד, ובניגוד לשנאה שאתה ובנט מעוניינים לעורר בינם לבינינו, החרדים הם אחים שלנו ! ובצד הביקורת בדברים מסויימים, יש בהחלט גם המון על מה להעריך אותם גם כיחידים וגם כציבור !
22
תגובה 21 של עמת הארץ!
חרדל"י | 15-09-2014 15:39
אני מקשיב היטב לתכניותיו של בןארי ושותפו בןגביר ושותפם בןמרזל. אני בדעותיי לא פחות ימני מהם. אבל הם נתפשים בציבור כימין סהרורי ותימהוני גם בגלל התנהגותם הלא תמיד אינטלגנטית, ולכן הם לא יעברו את אחוז החסימה וחבל על כל קול שהולך לטמיון. אני בני ברקי ואוהב את הציבור החרדי מאוד, אולם הוא מונהג ע"י פוליטיקאים שמלבים שנאה נגד הציבור הדתי ורבניו זה 100 שנה!!! זה לא שבעקבות הממשלה הנוכחית הם שונאים דתיים, אלא מאז הרב קוק זצ"ל הם שונאים, ועכשיו רק מצאו כביכול הצדקה לשנוא. אבל האמת היא, שהחרדים חיים בשקר שעוטפים אותם מנהיגיהם שמוליכים שולל את רבניהם זה 100 שנה. החרדים הם סוג של תינוק שנישבה כמו החילונים. בןארי ובןגביר ובןמרזל מלקקים לחרדים כל הזמן. ואני עוקב אחריהם שנים רבות!!! בנט בקושי שנתיים בפוליטיקה, והתקפותיהם הנוראיות עליו ועל הבית היהודי יכולות לפרנס 1000 שנות פוליטיקה. הציבור, לא טיפש! ולכן, אצביע בע"ה בל"נ בבבחירות הבאות ל"בית היהודי".
23
ל 13 גלעד.היא דיברה על נישואין אזרחיים
| 16-09-2014 14:02
"אני בהחלט סבורה שכאשר שני בני הזוג אינם יהודים על פי ההלכה יש לאפשר להם להתחתן על פי חוק במדינת ישראל. אלה המקרים להם כיוונתי, והם נתמכים בדעות הלכתיות" כתבת בלשון רבים "חכים מהבית היהודי" .הדוגמא היחידה שנתת זאת שקד וגם היא שיקרית.אז לפני ההטפות, אמת למד פיך....
24
22 - לא ארד לרמה שלך
יערה | 16-09-2014 20:22
מותר לי לומר ביקורת על מי שאני רוצה בדיוק כמו שזכותך לבקר את הדרך או את הסגנון שלהם. כל עוד זה לא מתובל בשקרים גסים כמו שרשמת אתמול ("מתלקקים לחרדים" וכדומה) אז תחשוב מה שאתה רוצה. אם הם לא יעברו את אחוז החסימה - זה ממש לא מהסיבה שאתה רשמת כאן, אלא אך ורק בגלל שהבית היהודי משקיעים תמיד קמפיין שלם שבו הם מפמפמים בלי הפסקה ש"הם לא עוברים", קמפיין מהסוג השפל ביותר שאלמלא היה מתקיים הם בוודאי היו עוברים ותאמין לי שגם בבית היהודי יודעים זאת היטב! ובכלל, הגיע הזמן שתחדלו כבר מהטרמינולוגיה המוטעית הזאת של 'קולות שירדו לטמיון'. שום דבר לא 'יירד לטמיון' אפילו במקרה שבן ארי ח"ו לא יעבור גם בפעם הבאה מסיבה אחת פשוטה: אנשים כמוני, מה שלא יהיה, בכל מקרה לא נצביע בחיים לבית היהודי גם אם האלטרנטיבה תהיה מר"צ... אז כדאי שתתחילו להירגע! לגבי העסקנים החרדים אני בהחלט מסכימה איתך לגמרי, רק שאני פשוט אומרת שצריך לעשות הפרדה ברורה בינם לבין הציבור החרדי עצמו שעל אף חסרונותיו הוא בסל הכולל ציבור נפלא (ועל זה בדיוק גם מיכאל דיבר בכמה וכמה הזדמנויות בתוכנית). מה שבטוח, שהקרע העמוק עם הציבור החרדי נוצר אך ורק בגלל בנט וחבל שאינך רואה את זה! אתה רוצה לבחור בנוכל ושקרן שאין לו אלוקים - זכותך. מדינה דמוקרטית!
25
מצטרף ל-14: כבר שנים שאדוןגלעד קליינר מדבר בצורה מזעזעת
מכיר את גלעד | 16-09-2014 22:50
בבחירות של 2006, כל מה שעניין אותו היה דבר אחד בלבד: לפגוע באיחוד הלאומי בכל דרך אפשרית. כמובן שבבחירות דמוקרטיות מותר לנסות להשפיע לא רק בעד מפלגה אלא גם נגד מפלגה מסויימת. ובכל זאת רבים ממכריו כולל כאלה שממש בדעותיו ומצביעים כמוהו, בפירוש תהו כיצד בתור איש א"י מובהק, את עיקר המעידה הוא מאחל לא לאולמרט (בפרט לאחר אירועי עמונה), לא לשמאל של עבודהמר"צ, אלא כל עיסוקו אז כוון למטרה האחת והיחידה - איך אפשר להוריד לאיחוד הלאומי עוד ועוד קולות. אחד החב"דניקים סיפר שגלעד ישב אז על הרבה משפחות שאמרו שבגלל החלטת הרבנים בחב"ד אז שאסרה להצביע למרזל או לחרות (שחלק גדול מהחב"דניקים הצביעו למרזל בכל זאת) הם חושבים על האיחוד הלאומי, והוא עמל קשות כדי לשכנע כמה מהן להצביע ש"ס (ולא מאהבת מרדכי כמובן). אותו בחור סיפר לי שביום הבחירות, כשאחד מאלה שאיתם גלעד דיבר יצא מהקלפי ואמר לו "שכנעת אותי בגללך הצבעתי ש"ס", מה הייתה תגובתו האינטילגנטית והמלאה באהבת ישראל מהסוג שיש רק לגלעד קליינר? "טוב מאד. גם החיזבאללה עדיף מאשר האיחוד הלאומי"... שומר נפשו ירחק מהאיש הזה
26
אין סיכוי לאף מפלגה ימינה מבנט
די לחלום | 17-09-2014 6:17
זו המציאות, תכיר בה. אמרנו את זה בכל פעם שמרזל או בן ארי הלכו לבד, תמיד היו לכם תירוצים, תמיד התברר ששוב טעיתם. לכן מי שיצביע ימינה לבנט פשוט זורק את הקול שלו, או פשוט נותן אותו לשמאל.
27
ל-26: עדיף שהקול שלי ילך אפילו לחד"ש מאשר לבנט !!!!!!
גלעד קליינר | 17-09-2014 17:04
ולכן לא אתחיל שוב להתייחס באריכות לסילופים ולשקרים שלך ושל דומיך (מה כאן בדיוק "חלום" ? שחסרו לנו 9000 קולות בלבד ושרק בגלל שמנוולים כמוך מצליחים תמיד להפחיד עשרות אלפים ש"אין לנו סיכוי" אז אנשים באמת נרתעים ובאים אח"כ לומר לנו ש"רציתי להצביע לכם אבל פחדתי שלא תעברו" - זה נקרא מבחינתך "לחלום" ?! כל אדם עם טיפת הגינות מינימלית - גם אם הוא תומך של "הבית היהודי" - מודה שהפוטנציאל האלקטורלי שלנו שווה לפחות 5 מנדטים), אלא פשוט אומר לך ולשכמותך שגם אם לא נעבור - כל מנדט נוסף לזהבה גלאון או לדב חנין עדיף בהרבה מאשר מנדט לנוכל הסדרתי בנט ולבית היהודוני. כי גלאון וחנין הם לפחות אמיתיים. בנט הוא שקרן בכזה סדר גודל שלא היה שנים בפוליטיקה. לידו אפילו אולמרט צח כשלג ואני אומר זאת באחריות מלאה. ובע"ה ברגע שלך ולחבריך ייפקחו העיניים ותפסיקו להסתנוור מהאיש הזה - גם אתה לא תבחר בו ותבין שאם אתה רוצה ימין חזק ולא מזגזג אז זה רק עוצמה לישראל. עד אז אתה מוזמן לצאת לנו מהורידים. כי הבית היהודוני בכל מקרה בחיים לא יהיה אופציה עבורנו. אפילו לא בהשוואה לשמאל.
28
ל-25: אתה מוכן בבקשה להזדהות לפחות בשמך הפרטי?...
גלעד קליינר | 17-09-2014 17:11
לא שאני מכחיש את העובדות שהזכרת, אבל אני מזה "אוהב" את אותם פחדנים שמסתתרים בעילום שם ובאים להזכיר נשכחות... אז על אנשים שמתנהגים בכזאת צורה - דע לך שכותרת המאמר כאן מכוונת ועוד איך גם אליכם...
29
ל-23: אתה טועה. היא לא דיברה רק על גויים
גלעד קליינר | 17-09-2014 17:22
אלא גם על זוגות יהודים של פסולי חיתון, שאיילת ושכמותה מעוניינים לחסוך להם את הנסיעה לקפריסין ולאפשר להם לעשות זאת פה בארץ. ופה השאלה כמובן האם חשוב לך לשמור כאן על צביון יהודי (או על המעט שנותר ממנו) או שלא. זה הכל. האם אתה יכול לציין בפניי שם של אפילו ח"כ אחד ב"בית היהודי" שקם והביע הסתייגות מדבריה ?! אני לפחות לא שמעתי זאת מאף אחד מהם. אפילו לא מהרב בן דהן ! בכל מקרה אם יצא לך לעקוב בימים האחרונים - איילת גם למעשה הביעה באחת התוכניות תמיכה או השלמה עם הקמת מדינה פלסטינית !!! (שכל בר דעת כבר אמור להבין היטב שאוטונומיה ומדינה פלסטינית זה היינו אך, ושגם מי שהיום מצהיר תמיכה 'רק באוטונומיה' זה הכל בלוף ועובדה שבסוף הבלוף גם מתפוצץ)
30
מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
דוד | 17-09-2014 20:34
כרגיל האוייב של הימין נמצא בתוכו. מי שהביאו את אסון אוסלו הוא לא השמאל אלא הימין שהתפצל לחלקיקים וגרם ליצחק שמיר לאבד את השלטון. כאשר רוב הקולות הלכו לימין! אך בגלל שמפלגת "התחיה" לא עברה את אחוז החסימה המערך זכה בשלטון והסוף ידוע לכולנו. הקנאים והטהרנים מימין שבזים לפוליטיקה של בנט והבית היהודי מוכנים לשפוך את התינוק עם המיים ובשם ערכיהם הצודקים כל כך לאבד את כל ההתיישבות.
31
דוד(29): את הדמגוגיה הלעוסה הזאת עדיף שתשמור לעצמך!
גלעד קליינר | 17-09-2014 21:55
עלינו אתה ממש לא עושה שום רושם עם כל הקשקושים האלה שלך. בנט הוא לא שמיר! בדיוק כמו שביבי איננו שמיר! שמיר ז"ל היה בהחלט תופעה מיוחדת במינה, למרות שההליכה שלו למדריד הייתה בהחלט טעות גדולה. לשמיר היה חוט שדרה. לבנט ולביבי - ממש לא! ולתחיה אף אחד לא הפריע לרוץ ואיש לא יצא נגדם! פשוט לא היה להם כוח פוליטי ומה שהם קיבלו שיקף את מקסימום פוטנציאל התמיכה שהיה להם אז. לעומת זאת ברוך מרזל הי"ו מעולם לא רץ לכנסת מבלי שגורמים אינטרסנטים בתוך הימין נלחמו נגדו בכל דרך אפשרית והשקיעו מיליונים (!!!!), החל מהפעם הראשונה שבה התמודד בפרסומים שקריים שלפיהם "אין לו סיכוי", גם כאשר רובם המוחלט של סקרים הראה שהוא דווקא הולך לעבור ועוד איך. מצביעי עוצמה לישראל הרי בלאו הכי לא יצביעו לבית היהודוני, ולכן גם מבחינה עובדתית נטו אתה פשוט מטעה ומסתמך על נתונים שאינם קיימים כלל במציאות...
32
אנשי הבית היהודי, כמה פעמים צריך להסביר לכם
יערה | 18-09-2014 0:04
שגם אם נניח לרגע שעצמה לישראל לא הייתה קיימת, בכל מקרה לא הייתי מצביעה לשום דבר אחר ! בטח לא למי ששותף לממשלה שמשחררת מחבלים. אז צאו מהסרט. אף אחד לא "שורף לכם קולות". אתם האלוקים שלכם זה המנדטים, אבל לבן ארי יש עולם ערכים של א"י ועמ"י שבשמו הוא ילך בעזרת ה' גם לבחירות הקרובות. וכל מי שרואה עצמו כאיש אמת בוודאי יצביע לו.
33
גלעד, אתה ממש מבייש את האנשים שאותם אתה מתיימר לייצג!!
מתנגד להחרמת אנשי כהנא | 19-09-2014 7:26
כל מי שמרפרף קלות בפייס שלך ודוגם כמה מ"פניניך" הנבחרים בסטטוסים ובתגובות, רואה מיד כמה שנאה יש בך! כמה אנרגיות שליליות! למה אתה כ"כ מלא שנאה למה??? אתה לא מבין שאתה פשוט מטיל כתם על כל האנשים שאתה חפץ ביקרם?!!! איך יהודי ירא שמים (ועוד מחב"ד) מסוגל בכלל להעלות על דעתו להוציא ממקלדתו משפט מזעזע כמו "הלוואי שביבי היה מארגן לבנט איזה תאונה מקרית"?????? שום בושה אין לך?!?!?!!! תאמין לי גלעד, עם יהודים כמוך עמ"י באמת לא צריך שום אויבים. עם ימנים כמוך באמת שלא צריך שום שמאלנים. אתה בושה וחרפה למין האנושי!!!!!!
34
33, הבחור מסכן וחולה. מה אתה מתרגש ממנו כל כך?
בנימין | 19-09-2014 13:56
זה שהוא יודע לכתוב ולהתנסח יפה (מלבד כמובן שפת הביבים של הקללות), לא אומר כלום. ירא שמים הוא לא! הייתי אולי מגיב עניינית לתוכן המאמר, אבל לכל המידע הנ"ל אני חושב שזה הזוי להתייחס עניינית לדברים של אחד כזה ולהגיב בעד או נגד. רואים שהוא בכלל לא טיפש, אבל אם הוא מדבר ככה אז הוא בפירוש חולה ולא נותר אלא רק להתפלל עליו לרפו"ש.שיהיה בריא קודם כל. אח"כ נתייחס למאמרים שלו על חסידות x או על מפלגה y. קודם כל שיטפל בעצמו. שבת שלום ומבורך.
35
מסכימה עם חלק מהדברים
אפרת | 21-09-2014 6:18
בתור אחת שלא נעולה על אף אחד ושאם כחלון ירוץ אני ככל הנראה אצביע לו הפעם, אני אומרת שאין ספק שבנט הוא אכזבה מבחינת כל מיני הבטחות שהוא נתן ונותרו על הנייר, בראשן עניין ההנחות באולפנות ובישיבות שזה נוגע לכיס של כולנו ומהווה מעמסה כבדה. לכן הפעם כנראה שלא אבחר בבנט שוב ומסתבר שרק מי שגדל וחווה על בשרו עוני ומצוקה יכול באמת להבין מה זה. בקיצור, לפחות נכון לעכשיו אני הפעם עם כחלון. למרות שהייתי מעדיפה שיהיה יותר ימני ולא כ"כ אהבתי את איך שהוא התבטא לאחרונה. ובכל זאת כיוון שהוא הוכיח את עצמו והיה ממובילי המאבק בליכוד נגד שרון בזמן ההתנתקות וכרגע אני נותנת מיקוד יותר לנושא הכלכלי חברתי, לכן אני מאמינה שצריך לחזק אותו הפעם. במאמר ישנם כמה דברים נכונים. אני מסכימה עם הניתוח שצופה שבתחום המדיני בנט עתיד לשבור יותר למרכז ומבינה מדוע זה מדליק נורה אדומה אצל חלק מאנשי הימין. מאידך רואים שלכותב יש משהו מאד אמוציונאלי ואישי נגד בנט ושבכל סיטואציה שהיא הוא לא בדיוק היה מפרגן לו. אני אינני נוהגת לקבל לשה"ר, אבל אם אפילו שמץ ממה שהמגיבים שלפניי כאן רשמו עליו נכון (מאד מקווה שלא), אני ממליצה לגלעד לעשות תשובה ומהר ! הרבי מלובביץ' לא היה מדבר ככה על אף יהודי !