חדשות

שכח שהוא בקבינט? "הגיע הזמן לצאת מהקונספציה"

איתמר בן גביר כנראה חושב שהוא עדיין באופוזיציה, כשצייץ בתגובה לירי לצפת ממנו נהרגה ישראלית ועוד 8 נפצעו: "אלו לא טפטופים, זו מלחמה. הגיע הזמן לצאת מהקונספציה גם בצפון"

"חלק מקונספציה שגויה", בן גביר
"חלק מקונספציה שגויה", בן גביר | צילום: (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ישראל במלחמה היום ה-131. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כנראה חושב שהוא עדיין באופוזיציה, כשצייץ בתגובה לירי לצפת ממנו נהרגה ישראלית ועוד 8 נפצעו:

"אלו לא טפטופים, זו מלחמה. הגיע הזמן לצאת מהקונספציה גם בצפון".

בן גביר הוא חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, הגוף שלפי החוק אחראי על ניהול המלחמה בישראל. בלשכתו הוסיפו כי הם פנו ללשכת ראש הממשלה לתאם פגישה בין השניים בהקדם על רקע ההסלמה בצפון.

ליברמן: "הקו האדום של גלנט הפך לדגל לבן"

מוקדם יותר היום לעג חבר האופוזיציה יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן לאמירתו של גלנט על הקו האדום בצפון וצייץ: "הקו האדום הפך לדגל לבן – קבינט המלחמה נכנע לחיזבאללה ואיבד את הצפון".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

10 תגובות
10
יהודה פיינגולד
14.02.24

צודק בהחלט

הצטרפו אלינו