ישראל במלחמה היום ה-131. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כנראה חושב שהוא עדיין באופוזיציה, כשצייץ בתגובה לירי לצפת ממנו נהרגה ישראלית ועוד 8 נפצעו:
"אלו לא טפטופים, זו מלחמה. הגיע הזמן לצאת מהקונספציה גם בצפון".
בן גביר הוא חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, הגוף שלפי החוק אחראי על ניהול המלחמה בישראל. בלשכתו הוסיפו כי הם פנו ללשכת ראש הממשלה לתאם פגישה בין השניים בהקדם על רקע ההסלמה בצפון.
ליברמן: "הקו האדום של גלנט הפך לדגל לבן"
מוקדם יותר היום לעג חבר האופוזיציה יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן לאמירתו של גלנט על הקו האדום בצפון וצייץ: "הקו האדום הפך לדגל לבן – קבינט המלחמה נכנע לחיזבאללה ואיבד את הצפון".

צודק בהחלט