חדשות

רמב"ם מעדכן על מצב הפצועים מקריית שמונה

הפצועים, אם ובנה, שנפצעו אתמול בקריית שמונה מטיל נ.ט שפגע במרכז העיר בקריית שמונה עדיין מורדמים ומונשמים במחלקה לטיפול נמרץ, מצבם מוסיף להיות קשה אך יציב

הפצועים מפונים לבתי החולים.
הפצועים מפונים לבתי החולים. | צילום: דוברות המרכז הרפואי רמב"ם

אתמול (ג') אם ובנה נפגעו מפגיעה ישירה של טיל נ"ט ששוגר מלבנון ופגע במרכז העיר בקריית שמונה, הם פונו עם פציעה באורח קשה לבית החולים רמב"ם.

מדוברות בית החולים נמסר עדכון על מצבם: "השניים עדיין מורדמים מונשמים במחלקה לטיפול נמרץ. מצבם מוסיף להיות קשה, אבל יציב. לקראת סוף היום ינסו לגמול מהנשמה".

אתמול דווח כי לאחר הגעתם לבית החולים חלה הדרדרות במצבם, אך הובהר כי לא נשקפה סכנה לחייהם.

חובש בכיר במד"א אלכס מוצקין סיפר: "במרכז הכביש סמוך לכיכר שכבו אישה בת 47 ונער בן 15 כשהם בהכרה מלאה. הם סבלו מפציעות קשות בגפיים, בבטן ובפנים. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ואנחנו מפנים אותם לחבירה עם מסוק מד"א שיפנה אותם לבית החולים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו