חדשות

כך ניסתה חוליית שב"חים לחמוק מהמשטרה

משטרת גלילות עצרה אתמול חוליית פורצים, בהם תושב לוד ושלושה שוהים בלתי חוקיים מקלקיליה שניסו להימלט ברכב עליו התקינו צ'קלקה כדי לנסות לחמוק מהשוטרים

כך ניסתה חוליית שב"חים לחמוק מהמשטרה
צילום: הרכב בו נעצרו החשודים (דוברות המשטרה)

על פי החשד, אתמול (שני) לפנות בוקר התפרצו ארבעת החשודים לבית בגבעת שמואל, גנבו ממנו רכוש רב לרבות מזומן, אייפדים, ארנקים ותכולתם, וטלפונים ניידים ונמלטו.

כעבור זמן קצר, בלשי וסיירי תחנת גלילות בשיתוף פעולה עם זרוע מבצעית מג"ב ת"א, עצרו בכביש 444 את הרכב בו נסעו החשודים, תושב לוד (בן 49) ו-3 שוהים בלתי חוקיים מקלקיליה (19,30,33). החשודים ניסו לחמוק ולהוריד את החשד כאשר הצמידו על גג הרכב צ'קלקה.

מיכל יוסקוביץ

השוטרים הפתיעו את החשודים כשחסמו את הרכב ועצרו אותם לחקירה בתחנת גלילות. ברכב תפסו השוטרים כסף מזומן מעל 11,000 ש"ח, ורכוש רב לרבות אייפדים, ארנקים, תעודות, כרטיסי אשראי, טלפונים ניידים וכלי פריצה לרבות כפפות, פלייר, מגזרי מתכת ומברגים.

מעצר החשודים הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב והחקירה עדיין נמשכת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות