דובר צה"ל חשף הערב (שני) תיעוד מרגעי החילוץ של החטופים פרננדו סימון מרמן ולואיס הר, במסגרת המבצע הצבאי שבוצע הלילה ברפיח. בתיעוד נראו הרגעים שבהם החטופים חולצו מהבניין שבו הוחזקו, הועלו על מסוק והועברו לבית החולים.
צפו בתיעוד:

חילוץ חטופים רפיח| צילום: (צילום: דובר צה"ל)
"החטופים בידינו, יש ירי על הכח" נשמע במכשיר הקשר. "תמשיכו החוצה, אנחנו מלווים אותכם" נאמר בחזרה. לבסוף הגיעה ההודעה: "החטופים תקינים ובריאים, אנחנו עולים על מסוק וטסים לבית החולים".

שייטת 13 רפיח| צילום: (צילום: דובר צה"ל)
עוד הוצג תיעוד של לוחמי שייטת 13 במפגש הראשון עם החטופים, אחרי שהם הועלו על המסוק בדרך לאשפוז.
תגובות
עכשיו כשמוציאים מהמשוואה עכשיו כשמוציאים מהמשוואה 2 הפנסיונרים שצהל הציל , 3 חטופים שברחו משבי ונרצחו בידי חיילי צהל עלומים , כמה עשרות שכבר מתו בשבי ולחמאס יש פחו פחות קלפי מיקוח...