הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, מתייחס לפעולת החילוץ של השב"כ וימ"מ בסופה חולצו מרפיח שני חטופים בחיים, ואומר כי מהפעולה הלילית אפשר ללמוד ארבעה דברים.
תחת הכותרת "מה למדנו הלילה?", כתב סגל: "1. שלחץ צבאי כן מביא חטופים. 2. שאיש לא החליט להפקיר את החטופים ושהדבר היחיד המופקר פה הוא כמה אמירות מזעזעות ששמענו בימים האחרונים. 3. שהזמן עובד נגד החמאס, לא רק נגדנו. 4. ששליטת צה"ל הולכת ומתעצמת ברצועה ומביאה הישגים. 4. כל הכבוד לצה"ל, לשב"כ ולימ"מ".





תגובות
לא מתאים לך.חסרים עוד כמה שמגיע להם תודה.ובתור אחד שחובש כיפה בראש ובראשונה מגיעה תודה גדולה לבורא עולם
יש על הקרקע ויש בשמיים ובורא עולם אחראי גם על החטיפה וההרוגים - הרי הכל משמיים
זה מה שיש לך להגיד???????
צודק עמית!!! צדיק אחד בתוך סדום ועמורה בערוץ הנאלח והשונא הזה