חדשות

היועץ הבכיר של ביידן: אין לי שום אמון בממשלת ישראל

ג'ונתן פיינר, סגן היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן טען בפגישה עם מנהיגי הקהילה ערבים- אמריקנים כי היו טעויות של הממשל האמריקני למלחמה בעזה, וכי אין לו ביטחון שממשלת ישראל מוכנה לנקוט בצעדים לקראת מדינה פלסטינית

היועץ הבכיר של ביידן: אין לי שום אמון בממשלת ישראל
צילום: (צילום: מרים אלסטר/פלאש 90)

ג'ונתן פיינר, סגן היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן, הודה בטעויות בתגובת הממשל האמריקאי למלחמה בעזה ואף ציין "אין לי שום ביטחון שממשלת ישראל מוכנה לנקוט בצעדים משמעותיים לקראת הכרה במדינה פלסטינית", כך דיווח הניו יורק טיימס מהקלטה שהגיע אליו.

הדברים נאמרו בפגישה שנערכה במישיגן בין מנהיגי קהילה ערבים- אמריקנים לבין נציגי ממשל ביידן "אנו מודעים לכך שהיו לנו טעויות בהתנהלות במהלך התגובה למשבר מאז השביעה באוקטובר".

חדשות סרוגים

"תגובת ישראל מוגזמת"

עוד הוסיף פיינר בפגישה להסביר לנציגי הקהילה כי הממשלה האמריקנית עושה מאמצים להפסקת המלחמה, ואת הנסיון להביא ליחסים דיפלומטיים פורמליים עם סעודיה שעוברים בהכרח בהקמת מדינה פלסטינית. לצורך כך, הסביר, תידרש הקרבה מבחינה פוליטית משתי המדינות וגם מארה"ב.

הדברים נאמרו לאחר שביום חמישי האחרון ביידן אמר כי התגובה של ישראל "מוגזמת" וכי יש לנקוט בגישה כירוגית יותר במלחמה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

7
7
יעל
10.02.24

מדינה פלסטינית תקימו אצלכם בארהב... מלקקים לערבים.. איכססס

6
ליועץ הנכבד
11.02.24

רוב העם בדעתך

5
דוד
11.02.24

עכשיו אתם מבינים מיהם האמריקאים או עדיין לא?