חדשות

מטענים וירי חי: צה"ל עצר הלילה 21 מבוקשים

כוחות צה"ל במילואים פעלו הלילה במבצע לסיכול טרור בג'נין ובנור א-שמס שבחטיבת מנשה. במהלך המבצע אותרו מטענים שנועדו לפגיעה בכוחותינו ו21 מבוקשים נעצרו

מעצרים ביו"ש (דובר צה"ל)
מעצרים ביו"ש (דובר צה"ל) | צילום: מעצרים ביו"ש (דובר צה"ל)

כוחות צה"ל במילואים, לוחמי דובדבן ומג״ב פעלו הלילה בהכוונת שב״כ במקביל, במבצע לסיכול טרור בג'נין ובנור א-שמס שבחטיבת מנשה. במהלך המבצע, המחבלים השליכו מטענים וירו לעבר הכוחות שהגיבו בירי, כלי הנדסה חשפו צירים בהם הוטמנו מטענים במטרה לפגוע בכוחותינו ונעצרו 21 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

בקלקיליה שבחטיבת אפרים איתרו הכוחות מחסן בו כמות רבה של חומרים להכנת מטעני נפץ, החרימו אמצעי לחימה, השמידו שני מטענים ועצרו שני מבוקשים. בג׳בל מוואלח שבחטיבת עציון איתרו הלוחמים והחרימו אמצעי לחימה ובכפר בידו שבחטיבת בנימין אותרו אמצעי לחימה נוספים.

כמו כן, אמש (שלישי) כחלק מפעילות יזומה בכפר יעבד שבחטיבת מנשה עצרו הלוחמים מבוקש אשר עליו אותר אמצעי לחימה. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה מעל 3050 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל ל-1,350 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות