חדשות
עמית סגל נגד הרמטכ"ל: "בושה; מי שואל אותו?"
הרמטכ"ל הרצי הלוי ישתתף בישיבת הממשלה אחרי חודש של היעדרות. עמית סגל תקף אותו ואמר: "בושה שזה לא קרה עד עכשיו"
חדשות סרוגים05.02.24
צילום: (צילום: דובר צה"ל)
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0





תגובות
הוא הלך קיבינימט מצומצם וקיבינמט מורחב ועכשיב הולך קיבינימט גדול כמו מדינה זה.
צודק סגל מאה אחוז
בכל כךןממיר איפה שירת? איפה אביך שירת? ביחידת הטרור