חדשות

עמית סגל נגד הרמטכ"ל: "בושה; מי שואל אותו?"

הרמטכ"ל הרצי הלוי ישתתף בישיבת הממשלה אחרי חודש של היעדרות. עמית סגל תקף אותו ואמר: "בושה שזה לא קרה עד עכשיו"

עמית סגל נגד הרמטכ"ל: "בושה; מי שואל אותו?"
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל מתייחס להשתתפותו הצפויה של הרמטכ"ל הרצי הלוי לישיבת הממשלה, ואמר כי זו בושה וחרפה שזה לא קרה עד עכשיו. עוד תקף סגל את הלוי ואמר: "מי שואל אותו? זה התפקיד שלו, ואם זה מתואם עם נתניהו אז זו בושה גם של נתניהו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

78
60
גרישה
05.02.24

הוא הלך קיבינימט מצומצם וקיבינמט מורחב ועכשיב הולך קיבינימט גדול כמו מדינה זה.

59
סשה וינר
05.02.24

צודק סגל מאה אחוז

58
איפה סגל שירת
05.02.24

בכל כךןממיר איפה שירת? איפה אביך שירת? ביחידת הטרור