בזמן מלחמה: אסם ויוניליוור מודיעות על העלאת מחירים
שתי החברות מצטרפות לגל עליית מחירים בשוק המזון, אסם תייקר 14% ממוצריה בשיעור של עד 9% ויוניליוור תייקר את מוצרי הגלידה והשוקולד בשיעור של עד 15%
גל עליית מחירים שוטף את שוק המזון בישראל. הערב (רביעי) הודיעו החברות אסם ויוניליוור על העלאת מחירים במגוון מוצריהם, כאשר אסם תעלה את המחירים בשיעור של עד 9% ויוניליוור תעלה בשיעור של עד 15%.
חברת אסם נסטלה הודיעה כי בעקבות התייקרויות מצטברות משמעותיות מאוד היא נאלצת לעדכן את מחירי המוצרים הבאים: סלטי צבר, טבעול, אטריות למרק, בונז'ור, קטשופ ורטבים, עוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד. המוצרים מהווים 14% ממוצרי החברה ויתייקרו בטווח של כ-3%-9%.
לדברי החברה "במהלך השנה האחרונה החברה השלימה מהלכי התייעלות עמוקים ביחידות החברה, לצד השקעה של 150 מיליון שקל, בבניית מפעל טבעול חדש בצמידות למפעל צבר, לטובת ייעול תהליכי הייצור. עם זאת, ההתייקרויות המצטברות הניכרות מחייבות אותנו לבצע התאמה חלקית ומתונה של המחירון, המפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות, כאשר את רובן אנו ממשיכים לספוג".
יוניליוור מעלה את מחירי המגנום, השוקולדים ומוצרי קליק
יוניליוור הודיעה אף היא על התייקרות מוצרי הגלידה והשוקולדים שלה, החל מ-1 במרץ בשיעור של עד 15%. בין היתר יתייקרו המוצרים: מגנום, קרמבו, שוקובו, קורנטו, טעמקור, גודיז, חטיף גלידה פסק זמן, בומבה ומצופה בננה/שוקו, שוקולד ורד הגליל וחטיפי קליק. ההתייקרות תהיה בטווח של 4.7% ל-15%.
לדברי החברה "החברה עשתה מאמצים כדי לצמצם את עליית המחירים ככל שניתן, אך העלייה של עשרות אחוזים במחירי הקקאו והסוכר בתקופה האחרונה לא מאפשרת לנו להמשיך ולספוג את הגידול בעלויות הייצור, ואנחנו נאלצים לעדכן את מחירון המוצרים בקטגוריות השוקולד והגלידה. שיעור ההתייקרות הממוצע הוא 9.7%"
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו