שטרן וקלדרון בהצעת חוק לחילול שבת ציבורית - סרוגים

שטרן וקלדרון בהצעת חוק לחילול שבת ציבורית

הצעת חוק חדשה של ח"כ אלעזר שטרן ורות קלדרון מבקשת להתיר לרשויות המקומיות לפתוח מוסדות ציבוריים ולהפעיל בתחומן תחבורה ציבורית בשבת

שטרן וקלדרון בהצעת חוק לחילול שבת ציבורית
  חילול שבת ציבורי. קלדרון (פלאש90)

המכה הבאה לצביונה של השבת הציבורית בישראל נמצאת בפתח. הצעת חוק של שני חברי כנסת מהקואליציה, אלעזר שטרן מהתנועה וד"ר רות קלדרון מיש עתיד, מבקשת להעניק לרשויות המקומיות את היכולת להורות על פתיחת מוסדות ציבוריים בשבת.

על פי הצעת החוק תוכל הרשות לפתוח מתנ"סים ומרכזים קהילתיים, להפעיל תחבורה ציבורית ולהתיר פתיחת מכולות ובתי מרקחת במתכונת מצומצמת. ההצעה מבחינה בין מוסדות ממשלתיים שישארו סגורים לבין מוסדות ציבוריים שיוכלו להפתח.

"המטרה היא לפתוח את המרכזים הקהילתיים לכלל הציבור, בדומה לבתי הכנסת שמשמשים את הציבור הדתי", אומרים השניים בהודעה על הצעת החוק ומפרטים כי תיאטראות, מוזיאונים, גנים לאומיים וכדומה יהיו פתוחים לפעילות. בנוסף, פעילות בילוי ובידור, תרבות ורוח תהיה פתוחה בשבת ושעות הפתיחה של בתי עסק אלו ייקבעו על ידי הרשות המקומית בתוכה הם פועלים.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מי שפתח לשטרן את הדלת כדי רגל
סתם אני== | 07-09-2014 16:08
כדי לרצות ולפצות אותו, מצא את עצמו נפרץ ע"י שטרן, שלא התכוון להסתפק באצבע (וכי למה שיסתפק?) וא רוצה את כל היד. מה שאנחנו קוראים מדרון חלקלק.
2
ירושלים
איציק | 07-09-2014 16:13
די לשיעמום של שני חברי הכנסת שמנסים לתפוס כותרות על גבה של המסורת היהודית. הצעתם תביא חלילה לרמיסת השבת, לביזוי התורה ולפגיעה בערכים היהודיים של מדינת ישראל. לקרוא ולא להאמין ששני חברי כנסת המתיימרים לייצג את מסורת ישראל, פועלים במסורת. בושה וחרפה. מקוה ששניהם יראו את הכנסת הבאה מסלון ביתם על מסך הטלויזיה.
3
שטרן
רונית | 07-09-2014 17:41
נפל על הראש-מה קורה לאיש הזה? לאיש כזה יקרא דתי? מה עושה הכפה על ראשו?
4
מה עובר על שטרן? אנו בחודש אלול!! ערב יו"כ
מאיה | 07-09-2014 17:45