השחקנית, הקומיקאית וכוכבת הילדים ציפי שביט עברה ניתוח להחלפת מפרק הירך ובימים אלו מתאוששת בביתה.
אחרי שהסתובבה ברחבי הארץ והופיעה בפני חיילים ומפונים בכדי להעלות את המורל, הקומיקאית בת ה-76 עברה את ההליך הרפואי בתחילת החודש האחרון וכעת מחלימה.
בעלה, אבישי אישר לפרסם את הפרטים ואמר ל-ynet: “היא נמצאת בטיפולים, כרגע היא לא רוקדת כמו שאנחנו רגילים לראות אותה אבל היא תחזור במהרה. בשלב זה לוח ההופעות גם כך ריק בשל המלחמה אולם היא תחזור חזקה״.
תגובות
ציפי שביט צריכה ללכת לדיור מוגן, ולא לקפץ כמו מטומטמת זקנה ובלה על הבמות. היא כבר בת 80, די, נמאס ממנה, נמאס מליה קניג הישישה עם ההליכון והופעתה הדוחה והמגעילה, נמאס גם מגילה אלמגור הזקנונת הסנובית הדוחה וממרים זוהר. כל הזקנות הבלויות שנדבקו לתפקידן והן מכוערות ודוחות.